DPD - Slikts serviss - DPD
Iegādājos paciņu no apģērbu internetveikala 6.04.2021, 13.04.2021 atnāca īsziņa, ka kurjers paciņu piegādās uz manu norādīto adresi no plkst.12: 30 līdz 14: 30, šajā laikā diemžēl paciņu nevaru saņemt, jo strādāju katru dienu līdz 17: 00
izmantoju iespēju mainīt piegādes laiku, dpd mājaslapā rakstīts, ka, ja maina piegādes laiku vai vietu, tad paciņa uz norādīto adresi tiek piegādāta nākamajā dienā, bet diemžēl tas laikam nestrādā, jo mana paciņa tika aizsūtīta atpakaļ uz noliktavu, kur tā tika tur noturēta aptuveni 8 dienas!
21.04 atkal pienāk ziņa ar tādiem pašiem saņemšanas laikiem, protams kurjers pat neieradās sms norādītajā laikā, pat neskatoties uz to, ka tajā dienā, kad beidzot tūlīt paciņu saņemšu, atkal notiek ķibele - kurjeram mana paciņa neparādās sistēmā, nevar noskenēt un tā dēļ paciņa jāatgriež noliktavā!
Nekad mūžā neizmantošu dpd kurjera pakalpojumus!
Labdien!
Informējam, ka pieaugot sūtījumu apjomiem DPD termināļos, sūtījumu piegādes var kavēties. Tādēļ atvainojamies, ka sūtījuma piegāde nav nodrošināta standarta piegādes laikā un kavējums Jums ir radījis papildus neērtības!
Pēc pieejamās informācijas sūtījuma piegāde ir reģistrēta tuvāko darba dienu laikā. Lūdzam Jūs sagaidīt sms ziņojumu par sūtījuma piegādes laiku.
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru