DPD - Slikts serviss
Labdien!
Loti bieži tiek saņemtas preces bojātas, un to iemesls ir bezrūpīga to pārvadāšana. Preces tiek mestas, kāpts ar kājām uz tām. Tas ir mans pašu secinājums, kā arī ļoti daudz paziņu, draugu un radu ir konstatējuši. Brīžiem liekas, ka viegāk ir aizbraukt tai precei pašam pakaļ, nekā izmantot jūsu pakalpojumu, jo sabojāto preci tirgotājs apmainīt nevēlas, sakot ka tā ir piegādātāju vaina. Nesen nopirku gumijas laivu ar visiem tai vajadzīgiem piederumiem un pumpis bija bojāts varēja redzēt, ka paka bija samīta un mesta. Liekas ka viņi var piegādāt tikai stingrus materiālus, no metāla vai tamlīdzīgi, jo trauslāki bieži pienāk nelietojami vai daļeji bojāti. Pilnīgi nesaprotu tādu vienaldzību, jo tās preces cilvēkiem ir svarīgas un vajadzīgas. Negribās vairs izmantot šo pakalpojumu! :(
Komentāri (3)
Jā tā nu viņš ir - Omniva tas pats. Tā ir necieņa pret klientu! Laikam pieņēmuši darbā lauķus, kuri neko citu nemāk kā tikai kartupeļu maisus mētāt. Tā arī mētā visu pēc vecās ierašas, tā taču ātrāk.
Man arī, kas līdzīgs pasūtīju ledusskapi no 220.lv un protams to piegādāja DPD un teikšu godīgi nožēlojami ledusskapis atradās guļus, labi nekas paņēmu ledusskapi un pats labākais šie kurjeri ar busu aizbrauca spolēdami un protams pieslēdzot un atverot ledusskapi tika konstatēts, ka viens plaukts ir pa galam. Un protams, uz šo visu neko arī nemācēja atbildēt. Bet skaidrs viens tur strādā neizglītoti cilvēki!
Labdien,
Paldies par situācijas izklāstu.
Lūdzu pieņemiet mūsu atvainošanos!
Skaidrosim radušos situāciju. Lūdzu norādiet Jūsu pieminētā sūtījuma numuru, ko saņēmāt, lai varam veikt lietas apstākļu tālāko noskaidrošanu, atbildi nosūtot uz e-pastu [email protected].
Pateicoties par sapratni un gaidot Jūsu atbildi,
DPD Latvija