AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Labdien. Esmu pasūtījusi preci no tele2 kompānijas. Preces piegādē bija uzticēta dpd kompānijai. Precei bija jābūt nogādātai jau 04.01. Nogaidīju visu dienu, piegādēs nav. Šodien 05.01. Trīs reizes zvanīju uz dpd lai noskaidrotu, kur ir mans kurjers ar manu preci, solīja, ka šodien obligāti būs. Kurjeri strādā līdz 18: 00. Tagad ir 17: 09, joprojām nav nekādas ziņas no kurjera! Ka tas vispār var būt pieļauts? Es visu dienu kurjera dēļ nosēdēju majas gaidot un beigas neko nesaņēmu!
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu
DPD
Labdien,
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru