AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Neatbild uz epastiem. Zvanot un izrunājot par piegādes opcijām, operātore it kā visu piefiksēja un izstāstīja, bet galu galā paka atpakaļ uz ārzemēm un man tā jāgaida vēl vismaz 3 nedēļas. “burvīga” attieksme pret klientu. Visi ar ko runāju izrādīja tik ļoti neieinteresētibu problēmas risināšanā, ka galu galā pat uz epastu neatbild neviens. 0/10.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Pakas numurs: 13955050618028
Sūtīju no ārzemēm, kā piegādes opciju varēja izvēlēties paku skapi. Piegādes datums bija minēts ap 13.07. NEbija ne vienas īsziņas vai zvana, ka ar paku kaut kas notiktu. 15.07. zvanīju, prasīju kas notika, jo pēc track. number bija minēts, ka neatbilst piegādei. Operātore teica, ka jā, nelien paku skapī un ka es varu aizpildīt pieteikumu mājaslapā un saņemt paku jūsu birojā. tajā pašā 15.07. to arī izdarīju. Atkal tukšums, ne kaut kas man būtu atsūtījis sms, nedz arī zvanīja. 19.07. atsūtīja epastu, kurā minēja, ka paka ir nosūtīta atpakaļ piegādātājam uz Čehiju. Forši. Tagad man to jāgaida vismaz 3 nedēļas, jo piegādātājs varēs izstūtīt tikai augusta vidū. Uzrakstīju Jums epastu, kur atbilde? Šeit atbildējāt 20min laikā. Uz epastu vairāk kā 10 dienas nevar atbildēt. Foršs uzņēmums, forša attieksme pret klientu. Šī pat nav problēma, to varēja novērst vienkārši ja:
1. Jūs varētu uzzvanīt/uzrakstīt/aizsūtīt gulbi man un pateikt, ka paka nelien paku skapī, savāktu pats tad.
2. Jūsu operātore uzklausītu un iedziļinātos jautājumā, lai šo paku neaizsūta atpakaļ.
3. Jūs lasītu iesniegumus, kam tad Jums ir iesniegumu forma mājaslapā, ja neviens to nečeko?
4. Jūs lasītu epastus.
Bet neko no šī.. un tāpēc vieglāk bija aizsūtīt paku atpakaļ. Apbrīnojami.
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā un komunikācijā ar DPD, un sūtījums nav saņemts!
Informējam, ka par to, ka sūtījums pārsniedz atļautos izmērus, lai to piegādātu uz Paku Skapi, tiek informēta nosūtītājvalsts. Konkrētajā gadījumā nosūtītājvalsts, Čehija, sniedza atbildi, ka sūtījumu nepieciešams atgriezt, tāpēc tas tika nosūtīts atpakaļ nosūtītājam.
Ar cieņu,
DPD
Kapēc arī šeit tiek melots?
Jūs tak pat irrakstat sarunas, noklausaties ko paši rakstat un runājat.
Jūs nosūtījāt pieprasījumu preces nosūtītājam, lai precizē piegādes informāciju. Ko pēc jūsu teiktā un rakstītà epastā, nosūtītājs nav izdarījis, nav atbildējis uz jūsu pieprasījumu.
Zvanot operātore teica, ka ja aizpildīšu iesniegumu, tad paka tiks atdota man.
Jūs saprotat, ka jūs tagad rakstat pilnīgu apsurdu attaisnojot aavu dumjību visos līmeņos un forši attieksmi pret klientu.
Atbildiet uz jautājumu:
1. Ar kādu galu klausījās mani operātore, kurai zvanīju un prasīju ko darīt.
2. Kāpēc uz manu iesniegto iesniegumu par pakas saņemšanu birojā bija ignorēšana?
3. Kāpēc netiek atbildēts uz epastiem?
Kad sazinājāties ar Klientu apkalpošanas nodaļu, nosūtītājvalsts vēl nebija informējusi, ka sūtījums ir jāatgriež, tāpēc operatore ieteikusi aizpildīt pieteikumu mūsu mājas lapā sūtījuma izņemšanai filiālē. Pieteikumu iesniedzāt piektdien, 15.07., plkst 17:47, kas ir pēc filiāles darba laika beigām. Pirmdien, pirms pieteikuma apstrādes, tika saņemts pieprasījums no Čehijas par sūtījuma atgriešanu. Ja nosūtītājs pieprasa sūtījumu atgriezt, tad to izsniegt diemžēl nevaram un tas tiek atgriezts.
Patiesi atvainojamies, ka netikāt informēts savlaicīgi par sūtījuma atgriešanu!
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru