DPD - Slikts serviss
Vienkārši drausmīgs serviss. Sūtijumu no klienta bija jāpaņem 3.12.21 šodien ir 29.12.21 sūtijums vēl nav paņems. Visu mēnesi kā muļķim ir jāzvanās, kad tiks paņems sūtijums. Izskatās, ka klientu apkalpošanas centrā strādā bezadbildīgi cilvēki, kas neprot darīt savu darbu.. Kurjeru attieksmes ir amorāla bļauj virsū klientiem, lai gan paši pieļāvuši kļūdu!
Sveicināti!
Lūdzam norādīt DPD izsekošanas numuru komentārā vai privātā ziņojumā, lai varam pārbaudīt situāciju.
Paldies!
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (3)
Kurjers šajā situācija nav vainīgs, jo viņš pieņem un aizved pakas, bet loģistikas centra darbinieks, kurš sēž pie datora ir izdarījis lielu kļūdu. Vai tā ir paviršības kļūda, jā visticamākis, bet Z-Svētkos dēļ liela pieplūduma daudz, ko nemaz nevar pamanīt.
Es uzskatu, ka tomēr var pamanīt. Ja katrs butu nopietnaks par savu darbu.
Manuprāt, Slikts serviss ir saistīts ar ļoti sliktu darba organizāciju un managementu. saņēmu piedāvājumu no DPD Latvijā nostrādāt trīs dienās un ieguvu lielu vilšanos. Maiņas vecākais Aleksands Bogdanovs biijs ļoti nedraudzīgs un nekompetents un vienkarši rupjš. Mana pirmā darba diena pargaja diezgan normāli. Bet sakot ar otro dienu sākās nepatikšanas. Darba laikā viņi sāka izslēgt skeneri, ar kuru es skenēju pakas. Vienreiz izslēdza - gāju uz administrāciju mainīt, skeneris tika nomainīts uz pussalauztu, atkal bija jāiet mainīt un tā 3 reizes pēc kārtas. Un šis maiņas vecākais Aleksands Bogdanovs tā vietā, lai risinātu problēmu, tikai pasmējās, ka "Nu tad, jums šodien neveicās". Trešajā dienā viņš man iedeva skeneri ar ļoti saplīsušu stiklu (skat. attēlu) un atkal ņirgojas: "Vai šodien atkal skeneris nestrādā?" Un maiņas beigās ņirgojas: "Kas izsita skeneri? Vai skeneris nokrita?"
Novēlu saņemt sūtījumus laicīgi un bez bojājumiem. Un no sliktiem vadītājiem ir vienkārši ātrāk atbrīvoties.