AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Agrāk mani apmierināja Dpd darbs bet izliekas ka kads no noliktavas darbiniekiem ieraugot lielo pasūtījumu grib nozagt preci jo pēkšņi pazud no noliktavas prece un nevar piegādāt kas tas par servisu būs jāpieprasa kompensācija morāla perci bij jāsaņem 17 .12.2021 bet joprojām nav un nezin kur tā pat atrodas bet papīri ir Valmieras noliktava. Šodien ir 21.12.2021 tāpat kad zvanu un jautāju vai pati varu saņemt preci pasaka ne un nomet telefonu pat nepaskaidro kas par problēmu. Kauns servisam.
pieprasu moralo kompensaciju par galvas jaukšanu un nepieklajigu apiešanos no servisa puses
Komentāri (11)
nekas nav atrisinats
Pieprasu morālo kompensāciju no Dpd par nepatiesu info sniegšanu un nelaipnību zvanu vienreiz Saka atbildētājs ka paka ir noliktava piegāde paredzēta šodien paiet sestdiena - sviediena bet pirmdien vel nav zvanu nelaipni atbild sieviete un neko nepaskaidrojot nomet klausuli kas notiek ar to Dpd es gribu morālo kompensāciju no Dpd punkta.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Papildus ūdzam privata ziņā iesūtīt telefona numuru no kura tika veikts zvans - sarunu pārbaudei.
Ar cieņu,
DPD
Uķi puķi. Gadās un noteikti viss būs ņemot vērā vel šādu laiku. Ja gribi kompensāciju, tad vērsies instancēs nevis šeit.
Kaut gan varbūt kādu kuponu ar atlaidīti nākošai piegādei var iedot.
kadas atlaides prece nolidusi um man pa to piegadi nav jamaksa bijis nekas precei ir jabut valmieras noliktava bet tas tur nav ta ir peksni noklidusi pat nepaskaidro kapec es pati nevaru iznemt to paku pie viniem
Gadās un diemžēl klientu apkalpošana daudzās vietās ir zem katras kritikas. Kaut gan tur visu laiku zvana neapmierināti cilvēki un pa lielam viņiem arī tā informācija, ja ir tad skopa un uz sitienu nevar neko atrisināt.
Man ar DPD līdz šim nav bijis problēmu. Vienmēr preci piegādā laicīgi, un vienmēr var ar viņiem sazināties un norunāt preces piegādes laiku un visu pārējo.
Этот работник часто выключает сканеры, которыми сканируют посылки, во время работы на терминале. Поэтому посылки и теряются или идут слишком долго.
Tādu darbinieku jāatlaist nekavējoties