www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Pasūtīju paciņu no internetveikala, kā piegādes datums bija norādīts 22.10, paciņa atnāk uz Ogres filiāli, mednieku ielā 21/23, saņemu ziņu, ka no 09: 00-14: 00 notikšot paplašināšanas darbi un nebūšot pieejams pakomāts. Aizbraucu nākamajā dienā uz pakomātu, vadu iekšā kodu un Saka, ka tāds neeksistē. Zvanu Dpd jautāt, kas par vainu, viņi Saka, ka nezinot kas noticis un paciņa esot nodota kurjeram atpakaļ. Prasu, kad varētu būt atpakaļ pakomātā? Man atbild, ka šodien vakarā 23.10 būšot atpakaļ. Tā arī es visu dienu gaidu un nekā nesagaidu. Šodien brīvdienā zvanu uz Dpd brīvdienu tālruni un neviens neceļ, izskatās, ka nav jēgas no brīvdienu tālruņiem, ja neviens tāpat tur nestrādā.. Un vislabākais no šī visa ir tas, ka ne velna tur nav nekas paplašināts vai izmainījies Dpd pakomātā, bet redziet viņiem 5h bija paplašināšanas darbi.. : d skumīgi. Turpmāk tikai un vienīgi omniva.

23.10.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 25.10.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts zombie14 25.10.2021

05757953729612

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 27.10.2021

Labdien!

Vairāku apstākļu sakritību un arī tehniku uzlabojumu rezultātā Jūsu sūtījuma piegāde netika nodrošināta standarta piegādes laikā. .

Patiesi atvainojamies, ka sūtījuma piegādes kavējumi ir sagādājuši neērtības!

Ar cieņu,
DPD

Z

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes