DPD - Slikts serviss
Jau kārtējo reizi nedarbojas Jūrmalas RIMI Lielupe pakomāts - ekrāns nereaģē, vairākas durtiņas atvērtas, aizvērt nevar, uzreiz slēdzās vaļā. Piektdienas vakars, bojājumu - nu protams, var pieteikt tikai darbadienās. Iepriekšējā reizē, kad bija līdzīgs bojājums, zvanot pagāja vismaz 10 min, kamēr kāds operators atbildēja un atbilde bija - (uzminiet, nu) - informācija nodota atbildīgajai nodaļai. Atbildīga nodaļa to pakomātu salaboja tikai pēc 2 dienām. Ja vadāmies pēc līdzīga algoritma, tad sanāk, ka savu sūtījumu (ja viņš vispār tur vēl ir) , saņemšu tikai kaut kad trešdien. Bet man viņu ļoti vajag tagad!
Kaut kas līdzīgs reiz gadījās arī ar Latvijas pasta pakomātu, telefonmeitene, nepārtraucot sarunu, prata 30 sekunžu laikā visu pārstartēt un salabot. Un nevajadzēja ne atbildīgo nodaļu, ne 5 dienas nodaļas iešūpošanai.
Ja jau tiek piedāvāts diennakts pakomātu serviss, kāpēc to apkalpošana notiek tikai darba dienās līdz plkst 18?
Vienvārdsakot - neiesaku DPD pakomātus nevienam.
Sveicināti!
Pateicamies par ziņojumu!
Tehniskais dienests brīvdienās ir atrisinājis konkrēto kļūmi un Paku Skapis darbojas ierastajā kārtībā.
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (2)
Nav forši, bet neko darīt. Vairums iestādēm rindas kārtībā un brīnumi nenotiks, ka no stūra izlīdīs tehniķis. Manuprāt 10 minūtes, tas ir normāli salīdzinoši, ka dažām citām iestādēm, kur var stundu gaidīt un vel nesazvanīt. Jūs rakstiet, ka ne pirmo reizi, tad izdariet secinājumus vai nu citu pakomātu vai ar piegādi uz mājām.
Kas traucē izmantot Venipak vai OMNIVA? Kā pats raksti - ne pirmo reizi. Ja cilvēks kāpj uz tiem pašiem grābekļiem ne pirmo reizi - tas nozīmē kā smadzenes cilvēkam nav. Ko darīt? Un tādi cilvēki kaut kā izdzīvo mūsu pasaule.