www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Šausmīga apkalpošana! 06.01.2021 izsūtīju paciņu ar Dpd pakomāta starpniecību. Pēc izsekošanas numurs var redzēt, ka paciņa bija piegādāta uz noteikto paku bodi, bet saņēmējs nebija saņēmis īsziņu. Pēc vairākiem mēģinājumiem, 19.01.2021 izdevās sazināties ar Dpd. Saņēmu atbildi, ka paciņa ir paku bodē un saņēmējam tikko nosūtīja par to īsziņu. Vēlāk saņēmējs man uzrakstīja, ka viņai atnāca kods, bet adrese ir nevis Pērnavā iela 78, bet Pērnavas iela 18, kur Dpd paku bodes nemaz neeksistē. Viņa tomēr aizgāja līdz Pērnavas ielai 78, bet tajā paku bodē paciņas viņai nebija. Tagad visādos veidos mēģinu sazināties e-pastos, gan facebook komentāros (tos ļoti ātri izdzēš ārā) , bet viņi vienkārši mani ignorē un nesniedz nekādu atbildi, bet sazvanīt viņus vispār nav iespējams. Pagāja jau 3 nedēļas.

26.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 28.01.2021

Labdien!

Lai identificētu konkrēto sūtījumu un sniegtu Jums oficiālu atbildi par sūtījuma statusu, aicināsim Jūs aizpildīt pretenzijas pieteikuma formu mūsu mājaslapā - https://www.dpd.com/lv/lv/noteikumi/pretenzijas-pieteikums/.

Paldies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes