AtrisinātaDPD - Slikts serviss
20.01. Saņēmu ziņu, ka kurjers tajā dienā piegādās preci. Tajā dienā nebiju mājās un sms pievienotajā linkā pārcēlu saņemšanu uz nākamo dienu. Neviena cita ziņa, kā tikai šī pirmā tā arī nepienāca. Mēģinot vēlreiz mainīt saņemšanas dienu, mājaslapā to vairs nevaru izdarīt. 22. Janvārī nosūtīju e-pastu un šodien zvanu uz apkalpošanas biroju un aptuveni 30 minūtes gaidu, kad kāds pacels. Nav atbildes. Ir skaidrs, ka pasūtījumu šobrīd ir ļoti daudz un acīmredzami pietrūkst cilvēkresursu. Tai pat laikā nekur internetā neredzu nevienu sludinājumu, ka dpd ir kāda brīva vakance.
Ak jā, vēl kāda piebilde - par gaidīšanu arī ir jāmaksā. Tas tā, ja nu kādam ir noteikt minūšu skaits telefonā.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Sveicināti!
Pēc pieejamās informācijas, sūtījums ir piegādāts.
Atvainojamies ar sagādātajām neērtībām, saistībā ar sūtījuma piegādes kavējumiem!
Ar cieņu,
DPD
Paldies! Sūtījums šodien tika saņemts.
Pievienot komentāru