www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss, bezatbidlība

DPD - Slikts serviss, bezatbidlība

Sūtījuma nr. 05757978989827. Sūtīju preci no andelemandele.lv, ne pirmo reizi caur aplikāciju nosūtīju informāciju par pakomātu, savu telefona nr. Andeles profilā redzu, ka paciņa laicīgi piegādāta pakomātā, bet SMS ar durvju kodu nesaņēmu. Zvanīju DPD, lai atsūta piekļuves kodu, man atbildēja, ka paciņa ir piegādāta un, ja neesmu saņēmusi kodu, tad nosūtītājam jāvēršas DPD ar sūdzību. Nekavējoties sazinājos ar nosūtītāju, mūsu savstarpējā komunikācija ļoti operatīva. Tika uzrakstīta pretenzija. Nosūtītāja pie DPD vērsās arī telefoniski. Izrādās, ka paciņa nezināmu iemeslu dēļ ir nodota atgriešanai "Best secret". Iespējams tāpēc, ka iesaiņota Best secret kastē. Abas ar nosūtītāju pacietīgi gaidījām ziņu, ka paciņa atgūta un kā rīkoties tālāk. Nesagaidījām ( jau kopš 21.08.24. andeles profilā redzu, ka paciņa "piegādāta" pakomātā). Ar mani klientu servisā neviens nav ieinteresēts ielaisties sarunās, jo esmu tikai saņēmējs, lai gan pēc vārda un telefona nr. identificēju sevi. Atbild ar ierastajām frāzēm, ka jāgaida un nosūtītājam jāvēršas pie viņiem. Nosūtītāja no savas puses ir izdarījusi visu prasīto, vēl šodien sazinājās telefoniski ar DPD. Viņas komentārs pēc sarunas - sajūta, ka darbinieki no mēness nokrituši un pirmo reizi saskaras ar šādu problēmu.
Nekādas virzības, nekādas informācias kā rīkoties tālāk. Neviens nav ieinteresēts iedziļināties konkrētajā situācijā un palīdzēt paciņai nonākt pie īstā saņēmēja.

03.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 04.09.2024

Sveicināti!

Par sūtījumu ir iesniegta pretenzija, vietējo sūtījumu pretenziju izskatīšanas termiņš ir 10 darba dienas un pretenzijas izskatīšana vēl ir procesā. Tuvāko dienu laikā nosūtītājs saņems atbildi ar lēmumu.

Šādos gadījumos lūdzam nosūtītājiem ar mums sazināties, tāpēc, lai izvairītos no pārpratumiem, kā arī nosūtītājam nosūtot sūtījumu ir noslēgts līgums ar DPD par sūtījuma piegādi un kompensācijas gadījumā tā tiek izmaksāta tieši nosūtītājam kā pārdevējam/maksātājam par piegādi.

Patiesi atvainojamies par radušos situāciju!

Ar cieņu,
DPD

I

Komentāri (1)

Good Intentions 03.09.2024

Varbūt sūtītājs kaut ko muhļo?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes