DPD - Slikts serviss, absolūta vienaldzība un klientu ignorance
Sūtījums no Austrijas tiek atsūtīts samērā ātri, un tad viss sākās. Kurjers nepiezvana, bet vienas dienas laikā nogādā sūtījumu atpakaļ terminālī un Dpd sūta atpakaļ nosūtītājam. Izrādās kurjers ir sazvanījis kādu citu, kas, protams, pateicis, ka nekādu sūtījumu negaida. Pēc 1/2 h sēdēšanas uz klausules izdodas sazvanīt Dpd konsultantu, kuram, acīmredzot, priekšā ir izdrukāti norādījumi, kā atšūt klientu un vēl dot pamācības, kas būtu jādara man, lai labotu viņu pieļautās kļūdas. Uz pretenziju, uz kuru tiek solīta atbilde 2 dienu laikā, nav atbildes jau 5 dienas. Lūdzu nekad, nekad neizmantojat šī apšaubāmā kantora pakalpojumus. Starp citu, ja kāds no Dpd nolemj uzrakstīt komentāru, kaut gan maz ticams, sūtījuma nr.06245114780884.
Labdien!
Pēc pieejamās informācijas, sūtījums ir atgriezts nosūtītājam. Sūtījumam sākotnēji netika norādīta kontaktinformācija, lai kurjers pie piegādes varētu sazināties ar saņēmēju.
Lūdzam Jūs sazināties ar uzņēmumu, kur esat veikuši pasūtījumu, lai vienotos par sūtījumu atkārtotu izsūtīšanu.
Paldies!
Ar cieņu,
DPD
DPD atkal melo, jo piegāde notika brīdī, kad neviena nebija birojā un kurjers mani sazvanīja. Viņš nevarēja pagaidīt 5 min un aizskrēja prom. Varētu padomāt, ka DPD nezina, ka daudzi šobrīd strādā attālināti un ne vienmēr atrodas norādītajā adresē. Tad ir jautājums, kā pirmais kurjers uzzināja man tel.Nr., ja tas nebija norādīts kā te atbild DPD. Otrā piegāde nākamajā dienā nenotika, jo cits kurjers ir zvanījis pa man nezināmu tel. nezināmam cilvēkam, kas, protams, sūtījuma saņemšanu ir atteicis, līdz ar ko sūtījums tika nosūtīts nosūtītājam. Kas būtu noticis, ja tas svešais cilvēks nebūtu atteicis, bet paņēmis manu paku? DPD atkal teiktu, ka viss ir OK? Te jau vairākkārt ir redzams sūdzībās, ka DPD piegādā pakas ne tiem adresātiem. Starp citu "cienītie" DPD, ir jau 6 diena, bet atbilde uz manu pretenziju vēl nav saņemta. Tas laikam ir parasts Jūsu darba stils?
Pievienot komentāru