AtrisinātaDPD - Prece netika nosūtīta
Preci gaidīju vairāk kā divas nedēļas.
Paka bija jānogādā no Latvijas uz Norvēģiju. Gaidīju divas nedēļas. Beidzot man atnāk e-pasts un SMS ka paka tika piegādāta. Viss super un jauki. Tagad meklēju kur ir mana paka. Bet nekur nav. Sazvanīju iestādi kas izsūtīja sūtījumu. Tikai tad man paziņoja ka paka nevis ir nogādāta man bet atpakaļ sūtītajam. Jo par cik paka ejot ārpus Eiropas savienības, itkā esot jānorāda per. kods. Kas tika iesniegts tai pašā dienā. Bet sūtītajam esot teikuši, ka tam esot laiks divas dienas. Pēc apmaiņas ar e-pastiem izrādās ka tik un tā paka esot automātiski atgriezta sūtītajam.
Ļoti slikts serviss.
Labdien!
Apstrādes kļūdas dēļ diemžēl sūtījums tika nosūtīts atpakaļ nosūtītājam.
Aicinām sazināties ar nosūtītāju un vienoties par sūtījuma atkārtotu izsūtīšanu, ja tas vēl ir aktuāls.
Patiesi atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības!
Ar cieņu
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru