AtrisinātaDPD - Prece netiek piegādāta
Sūtījums atnāca uz lv 24.08. , nosūtītājs nav pievienojis sūtījumam manu tālruņa numuru, tāpēc piegāde nav notikusi, nosūtīju Dpd savu tel. Numuru un sākas problēmas ar piegādi. Visu laiku kaut kas jāgaida, 28.08. Rakstiski ir atbildējuši, ka piegāde notiks 28.08. Pēcpusdienā, vakars tiek pavadīts gaidīšanā un atkal nav ne ziņas, ne piegādes, tikai sabojāts vakars. 29.08. Zvanu uz dpd, pavisam nekompetenta darbiniece vārdā Dana, kas nemāk ne vadīt sarunas, ne risināt klientu pasūtījuma problēmas tikai vien atbildot, ka jāgaida, viņiem nav pasūtījumu plāns. Nenopietna attieksme, Sola, bet nepilda, neapmācīts zvanu centrs!
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Komentāri (4)
Nomainīt sūdzību? Kas tas par jaunumiem? Uz ko nomainīt? Uz labo atsauksmi? :D Uz statusu: Atrisināts? :D
tām, kas tankā -"norādot DPD sūtījuma numuru,"
Tīrgoju caur andelemandele. Omnivai sūtījumi, piemēram, līdz Liepājai nāk dienas laikā, (izsūtu no rīta, uz nākamo rītu Liepājā), Jums var nākt 3-5 dienas. :D
Bet kāpēc tu esi pārsteigts? DPD īpaši maina piegādes laiku uz saņēmējam neērtāko laiku: ja lūgsi pārcelt laiku uz pēcpusdienu, piegādās pirms pusdienām!