www.sudzibas.lv DPD Piegādes laiks, serviss

DPD - Piegādes laiks, serviss

Slikts serviss. Ilga piegāde.
Paka 11.01.2021. nodota DPD, no 13.-.22.01.2021. ir statusā ceļā. Informatīvais tālrunis nav sazvanāms, gaidīšanas laiks pat 30 min. Uz e pastiem atbildes netiek sniegtas.
Sazvanot DPD konsultants informē, ka šobrīd noliktavas ir pārpildītas un veciem sūtījumiem ir aizkrauti priekšā jaunie sūtījumi, jaunākie sūtījumi ātrāk sasniedz gala saņēmēju, kamēr vecie stāv noliktavās. Tai pat laikā konsultants saka, ka DPD darot visu iespējamo, lai paku ātrāk nogādātu klientam.
Uz jautājumu, kad varētu paku piegādāt nevar atbildēt.

22.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 25.01.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Komentāri (1)

L Lietotājs2021 23.01.2021

Man ir identiska situācija. Tikai es gaidu tirdzniecībā realizējamo preci kura ir sezonāla un par kuru ir veikta priekšapmaksa, un paka stāv šķirošanā jau 7 dienas. Sazvanīt nevienu stundām ilgi nevar, epastā atbilde "tuvākās dienas" kas beigās pārveršas par 2 ned. gaidīšanas laiku. Un stulbākais tajā visā ka arī tu pats nedrīksti izņemt sevis apmaksāto paku no noliktavas.
Serviss nulle, bet jāmaksā kā par kvalitatīvi padarītu darbu.
Un vēl, domāju visi apzinās ka problēmas ir dēļ covid radītās noslodzes, bet tas ir visā pasaulē. Kapēc piemēram Polijas dpd tiek galā ar savu uzdevumu, bet Latvijas ne.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes