DPD - Piegādes laiks, serviss
Slikts serviss. Ilga piegāde.
Paka 11.01.2021. nodota DPD, no 13.-.22.01.2021. ir statusā ceļā. Informatīvais tālrunis nav sazvanāms, gaidīšanas laiks pat 30 min. Uz e pastiem atbildes netiek sniegtas.
Sazvanot DPD konsultants informē, ka šobrīd noliktavas ir pārpildītas un veciem sūtījumiem ir aizkrauti priekšā jaunie sūtījumi, jaunākie sūtījumi ātrāk sasniedz gala saņēmēju, kamēr vecie stāv noliktavās. Tai pat laikā konsultants saka, ka DPD darot visu iespējamo, lai paku ātrāk nogādātu klientam.
Uz jautājumu, kad varētu paku piegādāt nevar atbildēt.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (1)
Man ir identiska situācija. Tikai es gaidu tirdzniecībā realizējamo preci kura ir sezonāla un par kuru ir veikta priekšapmaksa, un paka stāv šķirošanā jau 7 dienas. Sazvanīt nevienu stundām ilgi nevar, epastā atbilde "tuvākās dienas" kas beigās pārveršas par 2 ned. gaidīšanas laiku. Un stulbākais tajā visā ka arī tu pats nedrīksti izņemt sevis apmaksāto paku no noliktavas.
Serviss nulle, bet jāmaksā kā par kvalitatīvi padarītu darbu.
Un vēl, domāju visi apzinās ka problēmas ir dēļ covid radītās noslodzes, bet tas ir visā pasaulē. Kapēc piemēram Polijas dpd tiek galā ar savu uzdevumu, bet Latvijas ne.