DPD - Piegādes dienā 2 stundas nedrīkst ne strādāt, ne dzert, ne ēst
Dpd īsziņā informēja, ka sūtījums tiks piegādāts 2 stundu laikā: no 13: 38 līdz 15: 38.
Plkst. 13: 36 pienāk zvans no sveša numura, kam nevaru atbildēt, jo tajā brīdī risinu darba lietas. Numuram atzvanu plkst. 13: 40 - numurs aizņemts. Zvanu līdz 13: 51, kad beidzot kurjers paceļ - esot jau par vēlu, viņš jau ir prom.
Vai sūtījuma piegādes dienā 2 stundas nedrīkst ne strādāt, ne dzert, ne ēst, ne apmeklēt labierīcības, jo jebkurā brīdī var zvanīt kurjers un ja minūti nokavēsi, paliksi bez sūtījuma?
Kāpēc nevar kaut vai 15 min. Pirms piegādes sazināties ar klientu - drīz būšu, esi gatavs?
Komentāri (5)
Jūs jau nesaprotat kurjera darbu.Viņiem dienā ir ap 100 klientiem,varbūt decembrī vairāk.Lai visiem paspētu atdot paciņas viņiem nav laika zvanīt 15 min ātrāk,jo vienā vietā arī ir vairāki klienti.Tātad jūs teiksiet tā nav mana problēma,jā tā ir,principā tā ir DPD problēma,ka nepieņem vairāk kurjers un mēģina izspiest visu dzīvības sulu no tiem kurjeriem cik viņi ir.Kad kāds nevar to izturēt,paņem viņa vietā jaunu cilvēku.
Ir smagi, pats esu kurjers. Bet šis kantoris rīkojas cūciski. Man bija jāsaņem tv jau pirms 3 dienām, zvanot uz dpd atbildēja čalis ,kuram viss bija galīgi vienalga, beigās tv vaidzēja atnākt nākamajā .oke..
Bet tā arī nekā, zvaniju vēlreiz ,teica,ka tikai 1dien.. nu kas tas par fufeli? Mūsu firmā ja kāds kurjers kautko nepaņem līdzi vai kautkas notiek, mēs klientiem pēc iespējas ātrāk visu nogādājam ,tai pašā dienā ...
Pilnīgi piekrītu sūdzības autorei- arī nepacēlu klausuli divas min. pirms norādītā laika un atzvanot 2.min pēc, jau necēla klausuli. Vēlāk saņēmu ziņu, ka neizdodas piegādāt u.t.t. Nākamajā dienā nesaņemu nekādu ziņu no dpd, tikai no veikala, ka ja vēlos, varu atteikties no preces, jo man nevarot piegādāt. Sazvanīju kantori, beigu beigās nedēļas ietvaros piegādās. Bet tiešām- nedrīkst ne ēst, ne dzert, tikai blenziet uz telefonu, ja nu zvana Tas! 😠
nu, bet paga.. KURJERA DARBS IR (!) - uzsveru - IR - piegādāt paciņas konkrētam cilvēkam, konkrētos laikos! Un viss!
Kaut vai 100 citi pa dienu, bet ir darbs jāizdara līdz galam!
Nu un, ka vēl ir nez cik paciņu gaidītāji? Vai tad tamdēļ klients ir pie tā vainīgs? Jebšu vai tomēr nav nedaduz prātīgāk tik lielam uzņemumam nedaudz pārplānot un pielīdzināt savas nodošānas servisa iespējas?
P. S. Info centrs arī ir atbilstošs kantoris... 🙉