DPD - Pakas pazūdīšana
Sākumā 18.03.31 pakomātā es nevarēju izsniegt paku, kuru iepriekš samaksāju caur internetu. Pakomātā nebija uzlīmes... Un es nevarēju to tur nosūtīt. Es piezvanīju Dpd, un man teica, ka jāiet uz apavu veikalu, es devos turp un reģistrēju paku tur. Tagad ir pagājušas 3 nedēļas. Pirmo reizi kad es zvanīju Dpd man atbildēja un lūdza aprakstīt paku. Teica, ka piezvanīs, ja radīsies problēma, taču neviens neatzvanīja. Un turklāt nākamajā nedēļā 3 dienas Dpd neatbildēja uz zvaniem un pameta tos, zvanot no dažādiem numuriem. Šonedēļ Dpd man atbildēja, bet atkal neko neteica. Paka ir ceļā 3 nedēļas, un mums nav ne mazākās nojausmas, kas ar to notika, un dpd uzņēmums rada iespaidu, ka viņiem šī situācija absolūti nerūp. Līdz nedēļas beigām mēs rakstīsim kolektīvu sūdzību par iekasēšanu ar visiem, kurus skar šis pakalpojums.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Labdien!
Aicinām Jūs iesūtīt sūtījuma satura aprakstu un sūtījuma satura vērtību apliecinošu dokumentu uz [email protected], lai tiktu veikta padziļināta pārbaude.
Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (1)
Pakas nr: 05757954612837