DPD - Netiek piegādāts sūtījums ar skaidrojumu, ka ir pēcapmaksa, bet piegādātājam nav tāda skaisrojuma.
Pasūtījums no piegādātāja veikts pirmdien, saņemts arī. Piegādātājs norāda ka sūtījumam jābūt piegādātām 1 vai 2 dienu laikā. Māja lapā bija norādīts, ka sūtījums ir atvests noliktavā un ne otrdien, ne trešdiena netika piegādāts. Otrdien sniedza informāciju ka nebija vietas kurjeram, trešdien jau teica ka ir pēcapmaksa, tāpēc gaidiet.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru