www.sudzibas.lv DPD Nesaprotams serviss

DPD - Nesaprotams serviss

Tātad, 8.01 veikts pasūtījums no internetveikala, sen jau nodots kurjeram un jau cik ilgi (no 13.01) pie sūtījuma izsekošanas man rāda, ka tas ir Rīgā, kaut kur nebūtībā. Jūs vēlaties, lai visi klienti jūs šobrīd saprot, jo esat noslogoti. Pakas piegāde solītajā laikā ir jūsu atbildība un kur nu vēl var būt runa par pakas pazaudēšanu.

25.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 26.01.2021

Labdien!

Saistībā ar to, ka sūtījums pašlaik atrodas DPD terminālī, lūdzam Jūs sazināties ar DPD Klientu apkalposanas nodaļu telefoniski - 67387284 - vai e-pastā uz [email protected], lai precizētu trūkstošo informāciju un vienotos par sūtījuma saņemšanas datumu.

Paldies!

Ar cieņu,
DPD

Z

Komentāri (2)

Z Zanda 26.01.2021

Nezinu vai tas, ka ļoti neatlaidīgi visur Jums rakstīju vai vienkārši sakritība, bet burtiski tikko savu sūtījumu esmu saņēmusi. Paldies!

D DPD Support Pārstāvja atbilde 26.01.2021

Labdien!

Pateicamies par ziņu!

Lai izdevusies diena!

DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes