AtrisinātaDPD - Nepiegādā paku laikā!!!
Noteiktajā dienā atnāca sms no Dpd par preces piegādi ar noteiktu laika intervālu. Paku tā arī nesagaidīju un nekādu brīdinājumu sms vai zvana veidā par to, ka piegāde nenotiks arī nesaņēmu. Nākamās dienas rītā atnāca sms ar jaunu piegādes laika intervālu tajā dienā. Zvanīju uz Dpd. Konsultants pateica, ka viss kārtībā, iepriekšējā dienā piegāde neizdevās, bet šodien viss būs norādītajā laikā. Norādītajā laika intervālā prece atkal nav. Atkal zvans uz Dpd. Konsultants Saka, ka prece noteikti būs un tūlīt pateiks kurjeram, lai sazinās ar mani. Pēc pāris stundu gaidīšanas ne zvana no kurjera, ne preces nav. Vai tiešām šāda attieksme pret klientiem ir pieņemama? Man, personīgi vairs nav nekādas uzticības un cerības par to, ka es savu preci sagaidīšu.. Es vairākas dienas pārplānoju savu laiku, lai būtu uz piegādes laiku, bet acīmredzot citu cilvēku laiks šim uzņēmumam nerūp, ja pat neuzskata par vajadzīgu sazināties ar klientu, kuram vienkārši vairākas dienas Sola, bet nepiegādā paku.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD kurjeru, un sūtījums netika saņemts norādītajā laikā!
Atbilstoši sistēmā pieejamai informācijai, 22.07. piegādes brīdī no sūtījuma esat atteikusies.
Jūsu iesniegtā informācija par kurjeru un situācijas apstākļiem ir nodota atbildīgajam kurjeru koordinatoram. Tika veiktas pārrunas ar iesaistīto kurjeru un ir konstatēta kļūda.
Ceram uz Jūsu sapratni, vienlaikus noteikti veiksim papildu aktivitātes, lai uzlabotu savu kurjeru sniegumu!
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru