DPD - nepiegādā laikā, rupju apkalpo
DPD ir reāli drausmīgs apkalpošanas līmenis.
1. Klientu specialiste runā tā, itkā viņa man maksā lai es izvēlos DPD pakalpojumus...
2. Kurjeri, kas nāk savākt sūtijumus - tas vienkārši atsevišķs stāsts. Neodod dievs paka nav līdz galam gatava sūtīšanai - man bija situācija, kad es līmēju kasti ciet ar skotču, kurjers ieraudzot ka sūtijums nav sapakots, pagriezas un aizbrauca. Kad es šokā zvanu uz DPD ofisu, man saka, ka pati esmu vainīga, jo sūtijumam bija jābūt gatavam... Teorētiksi varbūt viņiem ir taisnība, bet labprāt turpmāk izvēlēšos elastīgākus pakalpojuma sniedzējus. Pārējie gadijumi bija, kad vienkārši klausījos natācijas par to ka pārāk lēni aizpidu viņu kvītiņus, paka ir pārāk smaga, kapēc mans ofiss atrodas tādā stulbā vietā - atrast grūti, kapēc no pirmās reizes necēlu klausuli u.t.t.
3. Paku piegāde. Pēdējo reizi sūtīju paku uz Lietuvu. Bija jābūt nakamajā dienā - jo sūtijums bija uz Viļņu. Paku nākamajā dienā nepiegādāja, un ari nezvana. Sākam paši zvanīt - interesēties. LV ofisā saka - neko nezinam, zvaniet uz Lietuvu. Lietuvā pateica, ka paku nepiegādas, jo tā ir sapakoka neatbilstoši viņu prasībām!!!!!!!! Jautājums - vai viņi tās neatbilstības nepamanija savākšanas brīdī???? Tā arī nepiegādāja - paši braucām saavākt...
NEKAD VAIRĀK AR ŠO KAKTU KANTORI NEKO NESŪTĪŠU... bet noteikti viņiem jau vienalga. Kauns un vel viens pierādijums, ka mūsu vasltī cilvēki neprot strādāt!
Komentāri (17)
:))) tu noteikti esi DPD darbinieks :))) - tekst viņiem ir līdzigs. un varu saderēt - esi DPD kurjers ;)))))
Es sarpotu, ka kurjers pilda savu darbu u.t.t. bet apstākļi var būt dažādi - tas ka es sapakoju sūtijumu pedējā brīdi - tam arī bija savs iemesls. Bet es piemēram nekad neatļaušos rupji runāt ar klientu, vai mācīt viņu kā strādāt...
Un iemācies lūdzu pieklājīgi izteikt savu viedokli - neapvainoto cilvēkus - aita, dumju...tev laikam 9 klašu izglītība...
Veiksmi kurjera karjerā :)
Tu zini tava kritika ir nekonstruktīva. No visa tā, ko esmu uzrakstijusi, tu esi sapratis, tikai to ka es nesagatavoju sūtijumu, bet pārējās lietas, kas galīgi nav ar to saistītas - tu pat nekomentē . Piemēram, ka viņi nav piegādājši manu pēdējo sūtijumu - un šīs fakts galīgi nav saistīts ar to ka neesmu sagatavojusi sūtijumu laikā, jo ja uzmanīgi izlasīsi - šie divi sūtijumi nav saistīti ...
Bet spriežot pēc visiem taviem komentāriem un sūdzībām, visi cilvēki ir aitas, izņemto vienu cilvēku pasaule, un tas noteitki esi tu! :)))))
Tiesam dura! "Pēdējo reizi sūtīju paku uz Lietuvu [..] Lietuvā pateica, ka paku nepiegādas, jo tā ir sapakoka neatbilstoši viņu prasībām"
jā, portalā "sūdzības" ir savākušies "labākie no labākajiem" cilvēkiem... visi ir "kretīni" un "duras", a tādi kā Lāčplesis un Saulīte ir piemēras tam, kādam ir jābūt perfektam cilvēkam... cepuri nost - jums noteikti visas lietas ir kārtībā, gan darbā, gan mājās, gan privātā dzīve :)))))
Pa tēmu, DPD uzdevums ir piegādāt paku līdz adresei, kuru norādiju sūtijumā, nevis līdz savām noklitavām... tas ir viens. Otrs, paši DPD ir atzinuši, ka viņu Lietuviešu DPD ofiss ir kaut ko sačakarējis un nauda par šo piegādi vieksmīgi mūsu kontā atgriezās... Viņiem pluss par to.
Lācplesis un Saulīte - laiks steidzīgi, steidzīgi ārstēties, saprotu, ka ar intīmo dzīvi Jums ir nu tiešām grūti - tik liela neapmierinātība lasās Jūsu tekstos... bet Jums jāsaprot, ka cilvēkiem patīk pasūdzēties un dabūt citu cilvēku atbalstu un saprašanu, nevis papildus kritiku... Par Jums esmu pārliecināta, ka draugi un radi no Jums bēg projām, jo visi ir slikti, izņēmot Jūs pašus!
Tā bija pirmā un pēdēja reizes, kad kaut ko rasktiju šajā portālā :))), bet Jūsu dzīve, spriežot pēc Jūsu komentāru biežuma - rotējās tikai un tikai šeit :))) nožēlojami... ups, Lāčplesis, Saulīte, laiks strādāt - savādāk nokavēsiet nākamās pakas saņemsņu no klienta :))))) ātri :)
Tu esi apsmiekls cilvecei! Pati atzini ka esi dumja rakstot, ka tiesi lietuviesu ofiss visu sacakarejis, bet sudzibu par latviesu ofisu uzrakstiji! Atbalstu un izraudasanos uz pleca vari draudzenem prasit, vai ari tam bezdarbniekam, kurs 3 reizes diena tev rikle daiktu baz (paludz lai vins tik dzili to nedar, savadak jau visas smadzenu paliekas ir iznicinajis), nevis celot nepamatotu neslavu kadam uznemumam! vareji vel uzrakstit sudzibu par kompaniju kas kasti un limlentu taisija, un pec tam telot ka intima dzive ari par viniem tev ir labaka un biezaka!
Nozelojami nav te komentarus rakstit, patiesam nozelojami ir konkretu cilveku visiem atstatajiem komentariem sekot lidz!
Mjā nabaga patērētājs pret diviem kretīniem kas sevi uzskata par ahūniem ģēnijiem un nabaga pasūtītājs neko nevar panākt pret tik lielu un varenu kompāniju Saulīte un Dirsplēsis gan ir malači prot visus nolamāt bet tādu mazu aspektu jūs esat piemirsuši "kādēļ jūsu kvalitatīvā kurjerdienesta darbinieks vispār pieņēma šo sūtījumu ja viņš bija nepienācīgi sapakots" šajā gadījumā cienījama saule un plēsēj ja jūsu adekvātais darbinieks pieņēma šo sūtījumu tātad viņš bija sapakots pienācīgi un patērētājam iesaku iepazīties ar CMR konvenciju un autopārvadātāju likumdošanu jo ja kurjers no jums ir pieņēmis sūtījumu neskatoties uz to kādā viņš ir stāvoklī un pieņemšanas dokumentā kurš paliek pie jums nav nofiksējis šo faktu tātad tiek uzskatīts ka sūtījums ir bijis sapakots pienācīgi.
P.S. Saulīte un Dirsplēsi jūs paši esat aitas un jūsu dienas DPD kurjerpastā ir skaitītas jo tieši šādu kretīnu dēl kā jūs mēs mazie kurjerdienesti tiekam pie jauniem klientiem tādēļ kamēr jums vēl ir darbs turpiniet tādā garā kamēr jums vairs nebūs ko apkalpot
Salīdzīnājums jau ļoti precīzs!
visu neizlasiju. Ar DPD strādāju kā juridiskā persona.
Operatore vienmēr jautā cikos būs gatavs sūtījums un protams to IR jāsagatavo noteiktajā laikā. dažreiz kurjers gaidīja kāmer aizpildīšu to blanku līdz galam (sūtījums ir sagatavots laikā vienmēr) un nebija nekādu problēmu.
Ko var teikt... Ievērojiet noteikumus un nebūs nekādu problēmu. man patīk mūsu kurjers :)
Arī es strādāju ar DPD un problēmu nav bijis.Jau pasūtot kurjeru parasti pajautā:sūtījums gatavs? Un tas nozīmē, ka kujeram NAV jāgaida, bet jāsaņem jau iesaiņota prece.
Mne toze ne povezlo s kurjerom, na nash adres postojanno takoj neprijatnij, principialjnij tip priezaet! Ranjse rabotala po drugomu adresu, priezali drugie DPD kurjeri i vsegda vse bilo ok, otnosilisj s ponimaniem, esli ne bila gotova posilka, zaezali es4e raz, esli bilo mnogo posilok, pomogali zapolnjatj ih kvitancii, no k sozaleniju teperj prihoditsja obs4atsja s etim neprijatnim kurjerom, kotorogo vse ne ustraivaet! :(
No komentāriem sacināju, ka dvēselei patīk anālais sekss.
Man vispār šoks par attieksmi.
Atsūtīja sms par piegadi vakardien, uz kuru atbildot varot mainīt piegādes datumu. Nosūtīju pretī sms pēc viņu šablona, ka varu paku šajā laikā saņemt tikai pēc 2 dienām, respektīvi, nu jau rītdien.
Vēlāk skatos, ka arī e-pasts atsūtīts "Paldies, piegādes datums pakai ir mainīts. Jūsu izvēlētajā datumā saņemsiet e-pastu ar informāciju piegādi.", no sms pavisam noteikti nevarēja saprast, ka piegādes laiks (nevis datums) arī mainīsies. Rakstu e-pastu, ka darbā esmu paņēmusi brīvu rītu, lai paku saņemtu, ka nepieciešama piegāde tieši iepriekš noradītajā laikā līdz 12:00 vai vienojoties par citu laiku, ko varu izbrīvēt tā vietā, jo esmu strādājošs cilvēks un nespēju visu dienu darbā paņemt brīvu, lai gaidītu paciņu. Tika piedāvāts pievest uz darba vietu, ko noraidīju, jo pakai jābūt diezgan lielai un smagai - ne man darbā ir kur tādu novietot, ne spēšu līdz mājām aizgādāt. Piedāvāju arī vakarus pēc darba..
Sarakste beidzās ar manu atbildi, ka ar citiem kurjeriem šādas problēmas nav bijušas un vienu piegādi pēc 2 dienām līdz 12tiem vajadzētu varēt izkārtot, uz šo vēstuli..
"Nevaram garantēt piegādes laikus, Jūs attiecīgajā dienā saņemsiet informāciju, kad kurjers plāno ierasties adresē, ja nebūsiet uz vietas jaunajos laikos, tad varat atkārtoti pārcelt piegādi, bet atkal piegādes laiki iepriekš nebūs zināmi.
Ar cieņu,
Evija Vītola"
Un tā saruna pārtrūka, bet ar to arī viss vēl nebeidzās. Vakardien, jau ceļā uz darbu, zvana kurjers un saka, ka pēc 10min būšot klāt! Man šoks un vainas apziņa, saku, ka gan sms esmu nosūtījusi, gan e-pasta rakstījusi un ne es, ne kāds cits mājās nav, lai paku saņemtu, ka verēšu tikai pēc pāris dienām rīta pusē. Kurjers saprotošs, vīlies, bet viss it kā kārtībā.
Tikai šodien skatos telefonā 2 neatbildēti zvani un sms, ka kurjers pie manis būs ap 11. Uz ko atkal jāatbild, ka nebūšu mājās, uz ko man vēl jautā, lai nosaucu adresi un uzvārdu.. Šausmas.. Pirmo reizi tādas problēmas ar kurjera pakalpojumiem, tiesa, neatceros, vai ir bijusi sadarbība ar tieši šo kurjeru, bet vienmēr kurjers ir bez ierunām pielāgojies maniem laikiem, pieraksta laikus, kuros esmu pieejama, un veic piegādi, bet šeit, redz, ir problēmas piegādāt pat diezgan plašā, bet konkrētā, laika diapazonā no rītiem un vakaros pēc 18:40.. Izsaku līdzjūtību cilvēkiem, kam nav tik fleksibls darba laiks.
Tagad gaidu rītdienu un visā savā naivumā ceru, ka piegāde tiks veika līdz plkst. 12:00, tiesa, balstoties uz pēdējo 2 dienu laikiem, vajadzētu izdoties.
Man arī problēmas ar DPD, izrādās, ka tādā vietā Rīgā kā Imanta paku var atvest tikai no 13.00.-17.00, bet man uz darbu jāiziet no mājas 13.00, lai tiktu uz Juglu. Esmu sabiedriskā transporta vadītajs un darbā ņemt brīvdienu, lai saņemtu paku netaisos. No rītiem piegādājot tikai citos maršrutos.Ko man tagat dzivokli mainīt vai darbu. Sestdienas, svetdienas man ir brīvas, viņiem ar. Ar dispečeri 10 min. garā sarunā arī pie rezultāta netiku. Man liekas, ka Tie kurjeri ir ar savu darbu neapmierināti un tad liek padancot pēc savas stabules. no 22.09.2014 līdz 24.09.2014 mans sūtījums kaut kur vizinas.
Varbūt vēl IMANTĀ KĀDAM ŠĀDA PROBLĒMA.
DPD šodien man piegaādaja šausmigu AVon kasti, pa priekšu viss krita ara un bojatas preces iekšā.!
Šodien man dpd piegadaja drausmigu kasti pa priekšu krita visas preces ara un vēl iekšā kastē bija dažas sabojātas!
DPD ir vāks. Savu pasūtījumu saņemt nevaru. Visu laiku atrunas- tad kurjeram kaut kas ar adresi (lai gan viss ir precīzi), tad ar laikiem, tad vispār nezin kur ir paka! Vāks kaut kāds! Un pazvanīt uz turieni- rej virsū, ka neviens neko nezinot.
Strādāju ar DPD kā juridiska persona jau 6 gadus. Izņemot niansi, ka viņi negarantē dokumentu atgriešanu (pakalpojums eksistē, bet tikai ar noteikumu, ka klients pats zin ka viņam šis dokuments jāatdod kurjeram atpakaļ nogādāšanai), savādāk varu teikt tikai tos labākos vārdus un gājis mums ir visādi, kurjeri ir mainījušies, pakas ir bijušas nesapakotas un kurjeri ir pieslēgušies palīdzēt, kad vēl nebija online sistēmas - blankas regulāri palīdzēja aizpildīt. Visādā ziņā ļoti patīkams un pretīm nākošs serviss un kolektīvs :)