DPD - Nepareiza kontaktinformācija uz izprintētās uzlīmes
29 martā devos pie Dpd paku skapja, lai nosūtītu paciņu - uz Rīgu.
Atnākot mājās, sūtu meitenei pakas izsekošanas kodu.. Un nesaprotamā veidā nav meitenes īstā vārda, adreses un Tel nr.
Tā vietā paciņa norādīta izsūtīšanai - uz Jelgavu.
Pārbaudīju informāciju e-pastā, viss bija pareizi.
Pat bija nepareizs izsekošanas kods.
Sapratu, ka es tur vainīga neesmu.
Kad sazvanīju Dpd dienestu, viņi man apsolīja, ka ja nevarēs neko izdarīt - man piezvanīs.
Bet visu informāciju par paciņas piegādāšanu īstajam adresātam nodošot kolēģiem (nodevu info par adresi, Tel nr)
nekā.
6 aprīlī sazvanīju sievieti, kura adrese tika norādīta, paciņu viņa saņēma.
Zvanīja man, kur bija norādīta mana adrese un telefona nr (kur arī dpd pacentās, jo tel nr bija kļūdains) .
Tā kā abas sievietes raustot plecus un liels jautājums, nezināja ko darīt šī persona paciņas saturu izmeta.
Ļoti slikts, nekorekts serviss.
Un šī nav pirmā reize.
Būtu vismaz atvainojušies, par ielaistām kļūdām.
Nevis apgalvot pretējo.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru