www.sudzibas.lv DPD Neadekvāti lēns serviss un ilgatoši netiek piegādāts sūtījums

DPD - Neadekvāti lēns serviss un ilgatoši netiek piegādāts sūtījums

Situācija nav mainījusies. 06.12 nomainīju adresi. Solīja 07.12. Piegādāt. Šodien ir 15.12. , vai šogad saņemšu savu sūtījumu? Kāpēc ir vieni klienti, kuri saņem pakas jau nākamajā dienā (dpd instagram lapā ievietotie “story”) , bet ir citi, kuriem jāgaida nedēļas, lai saņemtu savu paku? Un pāri visam, 13.12. Saņēmu epastu, ka paka tiks piegādāta uz oriģinālo adresi. , uz ko telefonsarunā ar dpd saņēmu apstipinājumu, ka tā ir kļūda, un būs uz jauno adresi. Pēc tam zvana kurjers un Saka, ka drīz būs (uz veco adresi) . Kādas man ir garantijas saņemt savu sūtījumu šonedēļ? Vai man pašai jābrauc uz noliktavu varbūt? Sakārtojiet savu sistēmu.
Jauku dienu

15.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 16.12.2021

Labdien!

Informējam, ka Jūsu paziņojums par nesanemto sūtījumu ir jau saņemts un tiek veikta sūtījuma statusa pārbaude.

Aicinam Jūs sagaidīt sms par plānotot piegādes laiku vai arī informāciju no Klientu apkalpošanas nodaļas.

Pateicamies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD

S

Komentāri (3)

I IRKOTEIKT1 15.12.2021

Es DPD vietā tiešām piedāvātu ššādu variantu... Atbrac uz noliktavu pats un negaidi kurjeru. Noteikti būtu daudzi kas šo izmantotu

S Sanda 16.12.2021

Šis jau paliek par ne tikai lēnu, bet arī briesmīgu servisu.

L Loxa Bloxa 17.12.2021

DPD atrak no kinas atnaks pacina neka caur so te krumu kantori,pie tam no kinas ved pa velti seit vel naudu prasa!Nesutiet pacinas caur DPD,lai bankrotē!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes