DPD - Neadekvāti lēns serviss un ilgatoši netiek piegādāts sūtījums
Situācija nav mainījusies. 06.12 nomainīju adresi. Solīja 07.12. Piegādāt. Šodien ir 15.12. , vai šogad saņemšu savu sūtījumu? Kāpēc ir vieni klienti, kuri saņem pakas jau nākamajā dienā (dpd instagram lapā ievietotie “story”) , bet ir citi, kuriem jāgaida nedēļas, lai saņemtu savu paku? Un pāri visam, 13.12. Saņēmu epastu, ka paka tiks piegādāta uz oriģinālo adresi. , uz ko telefonsarunā ar dpd saņēmu apstipinājumu, ka tā ir kļūda, un būs uz jauno adresi. Pēc tam zvana kurjers un Saka, ka drīz būs (uz veco adresi) . Kādas man ir garantijas saņemt savu sūtījumu šonedēļ? Vai man pašai jābrauc uz noliktavu varbūt? Sakārtojiet savu sistēmu.
Jauku dienu
Labdien!
Informējam, ka Jūsu paziņojums par nesanemto sūtījumu ir jau saņemts un tiek veikta sūtījuma statusa pārbaude.
Aicinam Jūs sagaidīt sms par plānotot piegādes laiku vai arī informāciju no Klientu apkalpošanas nodaļas.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (3)
Es DPD vietā tiešām piedāvātu ššādu variantu... Atbrac uz noliktavu pats un negaidi kurjeru. Noteikti būtu daudzi kas šo izmantotu
Šis jau paliek par ne tikai lēnu, bet arī briesmīgu servisu.
DPD atrak no kinas atnaks pacina neka caur so te krumu kantori,pie tam no kinas ved pa velti seit vel naudu prasa!Nesutiet pacinas caur DPD,lai bankrotē!