www.sudzibas.lv DPD Nav piegādāts sūtījums

AtrisinātaDPD - Nav piegādāts sūtījums

17.10 zvanīju uz klientu servisu, jo man tika atsūtīta īsziņa, ka manu sūtījumu nav iespējams piegādāt (nepareizi norādīta adrese) , sazvanīju klientu centru, nomainīju piegādes adresi un telefona numuru. Laikā no 17.10 neviens man nav zvanījis par manu sūtījumu, un šodien (24.10) izrādījās, ka sūtījums ir nosūtīts atpakaļ ražotājam.
The Dpd parcel number is 01505327952022

24.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 25.10.2022

Labdien!

Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD, un sūtījums nav saņemts vēlamajā piegādes adresē!

Ir konstatēta kļūda, kuras dēļ informācija par jauno piegādes adresi un tālruņa numuru diemžēl netika atjaunota.
Tā kā sūtījumam bija beidzies uzglabāšanas laiks, tas tika nosūtīts atpakaļ nosūtītājam. Aicinām Jūs sazināties ar nosūtītāju un informēt par radušos situāciju.

Ceram uz Jūsu sapratni, vienlaikus noteikti veiksim papildu aktivitātes un uzlabojumus, lai šādas situācijas nākotnē vairs neatkārtotos!

Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 12.04.2023

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Tomēr visi mēģinājumi tika ignorēti, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes