www.sudzibas.lv DPD Nav piegādāts sūtījums

DPD - Nav piegādāts sūtījums

Pasūtīju preci Tele2, kuru uzņēmās piegādāt DPD. Piegādēs datums 31.03.2021. No pulksten 12..53 līdz 14.33. Informāciju par piegādi atsūtīja pulksten 12.18. Tā kā nebiju mājās, pārcēlu piegādi uz 01.04.2021, kā tas tika piedāvāts SMS. Saņēmu atbildes ziņu, ka prece tiks piegādāta 01.04.2021. 01.04.2021 līdz pulksten 14.00 nebija nekādas informācijas par piegādi. Ne SMS, ne e-pastā, ne DPD mājās lapas sūtījumu izsekošana. Sazinājos ar konsultantu, kurš man paskaidroja, ka šodien piegāde nav ieplānota. Kad būs piegāde, konsultants pateikt nezināja. Vairāk nav nekādas informācijas.

01.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 06.04.2021

Labdien!

Informējam, ka pieaugot sūtījumu apjomiem DPD termināļos, sūtījumu piegādes var kavēties. Tādēļ atvainojamies, ka sūtījuma piegāde nav nodrošināta standarta piegādes laikā un kavējums Jums ir radījis papildus neērtības!

Pēc pieejamās informācijas sūtījuma piegāde ir reģistrēta tuvāko darba dienu laikā. Lūdzam Jūs sagaidīt sms ziņojumu par sūtījuma piegādes laiku.

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes