www.sudzibas.lv DPD Nav pieejamas Pavadlapas/čeki

DPD - Nav pieejamas Pavadlapas/čeki

Sveiki, nu jau 4turtā reize kad nav pavadlapa, man jau nu apnīk, un tieši sabilē, tas ir tik nepatīkami, un plus kādēļ klientam sūtījums ir vajadzīgs steidzīgi! Es vēlos kompensāciju par šām problēmām, ja būtu iespēja es likt uz vienu zvaigzni.
Paldies jums Dpd.. 😐

17.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 17.07.2024

Sveicināti!

Informējam, ka Paku Skapim Citro Sabilē bija tehniskas problēmas kā rezultātā nedrukājās pavadlapas. Tehniskās problēmas ir novērstas.

Aicinām operatīvu jautājumu vai problēmu pieteikumu gadījumā zvanīt uz DPD Klientu apkalpošanas telefona numuru, kas redzams uz DPD Paku Skapja.

Atvainojamies par radušos situāciju un ceram uz Jūsu sapratni!

Ar cieņu,
DPD

Papildināts smilg.ale 17.07.2024

Nu.. jā… Bet šis notiek ļooooti bieži, un tieši kad es sūtu, es domaju kad jums ir jaatjauna pakomata funkciju kad var ievietot paku pakomata un tad pasi limejat virsu kaut vai nav pavadlapu.

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 18.07.2024

Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Esam nodevuši informāciju atbildīgajai nodaļai par nepieciešamību veikt tehniskos uzlabojumus Paku Skapim.

Ar cieņu,
DPD

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes