DPD Latvija - Nepiegādāts sūtījums
Šis uzņēmums pilnīgi nespējīgs izpildīt piegādes saistības. Saņemu Sms ziņu uz savu tel. Nr. Ka tiks piegādāts sūtījums uz mana uzņēmuma adresi, kas ir pareizi uzrādīta, preci nepiegādā, nākamajā dienā saņemu info, ka uzrādīta nepareiza adrese, nosūtīju vēlreiz pareizo adresi, saņemu ziņu ka 5 dienu! Laikā saņemšu atbildi, zvanu uz Dpd, numuru protams nav viegli atrast, brīnumainā kārtā pēc 10 min izdodas sazvanīt, prasu vai nevaru pats aizbraukt pakaļ, Saka tikai uz nākamo dienu, ja piegādā kurjers arī uz nākamo dienu, izvēlos kurjeru, lai nav visai pilsētai cauri jābrauc, nākamajā dienā saņemu emailu no dpd, lai aizsūtu pareizo piegādes adresi, pēc 20 min izdodas sazvanīt dpd, par vakardienas sarunu neviens neko nezina, paka protams nav piegādāta, ska šobrīd atrodas terminālā, kad piegādās nezina, jo redz tikai kur atrodas, plānus neredz, to es dpd sistēmā arī redzu bez zvanīšanas, ievadot sūtījuma nr. Prece ir rezerves daļas ražošanai, vajag steidzīgi, pilnīga murgu kompānija, ar venipak vai omnivas kurjeriem man šādas problēmas nav bijušas, reizēm kurjers nepaspēj, tad nākamajā dienā piegādā, bet tā ka 3 dienas paka Rīgā un pat nevar pateikt, kad plāno piegādi, nav bijis. Tagad pieprasījums liels, par klientiem nav jācīnās, tad var darīt kā tīk, maksa protams netiek samazināta, sankcijas par kavētu pasūtījumu nav līgumā paredzētas, pilnīgs murgs.
Sveicināti!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (1)
Man ar DpD tāda pieredze jau ilgtoši! Viņi uzskata, ka cilvēki sēž mājā 5-7 dienas un to vien dara kā gaida SMS. Kā ierasts, atsūta SMS pusstundu pirms ierašanās. Tad nu tiec tiec kā gribi uz to vietu no otra Rīgas gala.