DPD Latvija - Briesmīga apkalpošana
Nekulturāli kurjeri, kas var pat apsaukāt klientus.
Laiks bija nomainīts, atbrauca, nebrīdinot, ka brauks no rīta, nevis vakara pusē, kā bija norunāts,
par izteiktu pretenziju sakarā ar piegādes laiku - sadzirdēju visu ko, tikai ne atvainošanās.
Man piegādāja dokumentus, gribēju visu pārbaudīt, jo tie bija svarīgi, rupjā formā bija pateikts,
ka neko nedos paskatīties, viņam nav laika un vispār uz klientu viņam pietiek,
un vispār lai parakstu ātrāk, viņu nekas neinteresē. Man vajadzēja tikai 2-3 minūtes.
Kompānijā strādā bezkaunīgi cilvēki. Kad es pateicu, kā attieksme ir nepieļaujama, un par tādu attieksmi var zaudēt darbu,
kurjers sazinājās ar saviem draudziņiem, pastāstot, kā redz nabadziņam stāsta,
kas draud par tādu attieksmi. Vēl sarunājoties ar saviem kolēģiem apsaukā,
ka redz klients viņam ir tads un šitāds. Šausmas.
Aizsūtīju sūdzību uz e-pastu, kas ir norādīts DPD mājaslapā.
Vēl pasūdzējos SIA Bite galvenā ofisa darbiniecei.
Vispār, derētu uzrakstīt sūdzību uz citām iestādēm, teiksim, patērētāju birojam, sākumā.
Riebīgs serviss. Nekad vairs negribētu izmantot
DPD pakalpojumus. Pretīgi.
Komentāri (1)
Betonam šoreiz ir taisnība. Ir ok piegādāt ar kurjeru un ir arī ok neparakstīt to, kas nav izlasīts. Ja neļauj izlasīt, tad jau ir aizdomīgi.