AtrisinātaDPD - Kurjerpiegāde
Otro reizi mēneša likā saskaros ar to, ka sūtījuma piegādes laiki netiek ievēroti.
Atnāk sms, ka sūtījumu piegādās no 19: 00-22: 00. Kurjers zvana 16: 00, ka ir klāt. Paskaidroju, ka neesmu uz vietas, bet būšu pēc 30 min, parelēli izjautāju, kur kurjers dodas tālāk, un vai nevaram kaut-kur satiktie vai varbūt viņš atpakaļceļā var ievraukt? Saņēmu atteiku ar paskaidrijumu, ka tad viņš kavēs citad piegādes! Tas, ka mana piegāde ir randomā laikā nevienu neuztrauc! Rupji, ar zemu servisa līmeni, labprāt neizmantotu Dpd pakalpojumus, diemzel daudzi veikali ir tos izvelejusies pec noklusejuma.
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD!
Atbilstoši sistēmā pieejamai informācijai, Jums tika nosūtīta īsziņa ar plānoto piegādes laiku 22:09-00:09, kas diemžēl bija kļūdains, jo šādā laikā sūtījumu piegādes neveicam, un tāpēc kurjers ar Jums sazinājās agrāk.
Redzam, ka sūtījums tika veiksmīgi vakar piegādāts.
Pateicamies par Jūsu sapratni un ceram uz veiksmīgu sadarbību turpmāk!
Ar cieņu
DPD
Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Tā ir. Ar DPD kurjeriem normāli nevar ne par ko vienoties. Sen viņu pakalpojumus neizmantoju un jūtos labi. Vajag boikotēt DPD un sevi turpmāk neapgrūtināt.