DPD - Kritisks serviss!
Pasūtīju Sportland internetveikalā preci un kā piegādes serviss tika izvēlēts Dpd! Sportland no savas puses visu izdarīja kā vajag un pasūtījumu ātri nodeva dpd! Tagad ir problēma ar Dpd, sūtījumu piegādes termiņi ir vienkārši kritiski! Sūtījums cik dienas jau ir pie viņiem, taču nav spējīgi piegādāt! Pēdējo reizi izvēlos kā piegādes servisu! Šaubos vai sūtījumu vairs vispār saņemšu!
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Labdien!
Jūsu sūtījums ir piegādāts izvēlētajā Paku Skapī.
Lūdzam pārliecināties, ka ir saņemts PIN kods pakas saņemšanai.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (4)
Gaidīju sūtijumu no 23. Decembra, kad beidzot paka ir piegādāta uz dpd punktu- sms ar kodu neatsūtija, uz telefonu neatbild, uz e-mail arī.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Man bija līdzīgs stāsts. Sportland no savas puses preci nodeva 1 dienas laikā un tad sākās 2 nedēļu maratons... Preci uz pakomātu piegādāja ar nedēļas kavēšanos, kad es to vairs nevarēju izņemt plānotajā vietā. Mēģināju sakomunicēt par sūtījuma pārvirzīšanu, atbildi (drīzāk noraidījumu) uz savu pieprasījumu (vairākiem) saņēmu pēc 5 dienām. Sapratu, ka šādi savu pasūtīto preci vēl ilgi neredzēšu, braucu tai pakaļ uz otru Latvijas galu. Tā, ka vajag kārtīgi apsvērt, vai tiešām ir vērts izvēlēties lētāko piegādes veidu.
Paldies,ka padalījāties savā pieredzē ar mani!Pats sāpîgākais,ka tā ir kā dāvana,tagad visi svētki izbojāti!Šo servisu izmantoju pēdējo reizi!