www.sudzibas.lv DPD Krāpšana ar atmuitošanu

AtrisinātaDPD - Krāpšana ar atmuitošanu

Sūtīju preces no Lielbritānijas uz Latviju, pārdevējs izvēlējās preci sūtīt ar dpd. Prece ir atmuitojama un nodoklis nebija pārdevēja segts, tāpēc biju gatava maksāt Latvijas likumdošanā noteiktus nodokļus. Prece no Lielbritānijas tika nosūtīta uz franciju, kur ar atmuitošanu nodarbojas starpnieks chronopost, kas ir dpd group sastāvā.

Francijā paka tika nodota muitai, un chronopost izskaitļoja man nodokļus, kuru vērtība ir gandrīz 50% no preces Cenas, kas ir trakums. Vairākkārt izpētot sniegto deklarāciju, secināju, ka man tika pieskaitīts gan Francijas vat, gan arī Latvijas pvn. Vairākas reizes pirms tam atmuitoju preces, un kaut kas tāds tika noticis pirmo reizi.
Apmaksai tiek dotas 5 dienas, citādāk sūtījums atgriežas atpakaļ pārdevējam. Var arī atteikties no nodokļu maksāšanas, un sūtījums arī tiks atgriezts pārdevējam.

Ātri sazinājos ar dpd Latvija pārstāvjiem un palūdzu izskaidrot situāciju, kā arī piedāvāju sūtījumu atmuitot pati. Patstavīgā atmuitošanā un izskaidrošanā tika atteikts, jo viņiem tikai kā piegādātājiem pieejas atmuitošanas datiem nav, savukārt visi no Lielbritānijas ienākošie sūtījumi dodas pa taisno uz franciju.
Chronopost izskatās kā naudas atmazgāšanas kantoris, jo ar to arī nav iespējams normāli sazināties - e-pasta nav, vietnē čatbots neļauj uzrakstīt ziņu, bet gan tikai palīdz ar triviālajiem jautājumiem, piemēram, par pakas izsekošanu. Vienīgais veids kā sazināties ir telefons, kurš strādā dīvainos laikos. Nemaz nerunājot par to, ka kompānijā, kura nodarbojas ar starptautisko sūtījumu pārvaldīšanu, nav nekādu saziņas iespēju angļu valodā.

Naudu samaksāju, jo paciņa bija steidzami nepieciešama.
Par spīti tam, ka kopumā ar dpd Latvija vienmēr esmu bijusi apmierināta, pēc šīs situācijas esmu ļoti vīlusies kompānijā. Izskatās pēc aizdomīgas shēmas - klientam nav iespējams atmuitot sūtījumu pašam, taču, draudot ar preces atgriešanu atpakaļ sūtītājam, liek maksāt 50% no tās vērtības.

07.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 07.12.2022

Labdien!

Informējam, ka uzņēmums Chronopost veic visu sūtījumu atmuitošanu, kuri tiek sūtīti no Lielbritānijas pēc Francijas likumdošanas un DPD Latvija veic gala piegādi Latvijā jau brīvā apgrozībā izlaistiem sūtījumiem un, diemžēl, nepiedalāmies ne importa, ne eksporta procesos, lai varētu sīkāk pārbaudīt iesniegto informāciju no savas puses.

Aicinām Jūs sazināties ar nosūtītāju un precizēt informāciju.

Uzņēmumā vārdā patiesi atvainojamies par šo nepatīkamo pieredzi un sagādātajām neērtībām!

Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 09.06.2023

Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

1

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes