DPD - DPD Group nepiegādāts sūtījums
Sūtījums 05805087221362 stāv Liepājas noliktavā kopš 06-01-2021. Lietas virzība pilnīgi nekāda. Uz klienta servisa telefona numuru operatori sazvanāmi praktiski nav.
Norāda, ka gaida nepieciešamos pavaddokumentus no nosūtītāja. Bet visa nepieciešamā informācija ir iesniegta jau sen. Neatbild pat preces nosūtītājam. Sazvanos ar preces nosūtītāju regulāri. Viņiem Dpd neatbild!
Sūtījuma izsekošanas lapā norāda, ka prece izsūtīta uz adresi, bet tad atgriež atpakaļ noliktavā. Šādus ierakstus Dpd veic atkārtoti. Principā rada mākslīgu ilūziju, ka kaut kas virzās uz priekšu, bet pēc fakta - nenotiek nekas.
Labdien!
Lūdzam pārbaudīt,vai ir saņemts skaidrojošs e-pasts no DPD Latvija par sūtījuma statusu.
Papildus DPD Latvija ir informējusi arī nosūtītāju par radušos situāciju un sūtījuma atrašanās vietu DPD terminālā.
Lai vienotos par sūtījuma saņemšanu vai par citu risinājumu, aicinām Jūs sazināties ar uzņēmumu,kur ir veikts pasūtījums.
Ar cieņu,
DPD
Pēdējais sūtījuma statuss ir šaņemts 27-01-2021. šodien ir 04-02-2021.
uz šodienas nosūtīto epastu atbildi neesmu saņēmusi.
Ja vēlaties, lai kārtējo reizi sazinos ar preces nosūtītāju, to izdarīšu, kopijā ierakstīšu arī dpd kontaktemail. savedīšu jūs beidzot kopā lietas atrisināšanai.
esat uztaisījuši klientus ar ķīlniekiem. it kā mums būtu jāizmeklē.
Peču nosūtītāja telefona numurs ir +371 66 164 196.
Atšķirībā no Jums tur klausuli paceļ.
//Ilze
DPD Group!
Emails visām iesaistītajām pusēm (DPD un Danija.lv) ir nosūtīts šodien.
Gaidu no Jums atbildi ar CC iekopētu Danija.lv adresātu!
Labdien,
Vai variet atbildēt uz 04-02-2021 nosūtīto emailu?
Atkārtots pieprasījums nosūtīts jums 15-02-2021.
Labdien!
Apstiprinām kolēģes šodien iesūtīto informāciju Jums un internetveikalam.
Sūtījums atrodas DPD terminālā un tā piegādei ir nepieciešama jauna pavadlapa, kas DPD ir jāsaņem no nosūtītāja.
Aicinām Jūs turpmāko komunikāciju veikt ar internetveikalu,kur esat veikusi pasūtījumu.
Paldies!
DPD
Komentāri (3)
Man ļoti līdzīga situācija.
Kurjers piezvanīja kad bija piebraucis un teica ka esot atbraucis. Bet kad izgāju pēc 2min. uz ielas, neviena nebija un kurjeram mob.telefons izslēgts. Pēc tam zvanīju uz dpd info, kur tur tevi neklausās, bet maļ savu tekstu: mēs visu lrecizēsim un paku atsūtīšot.
Bet kad jautāju kad, tad nevar pat duenu pateikt.
P.s. es caur šito kantori, mūžam preces nesūtīšu!
Sveicināti!
Lūdzam Jūs privātā ziņā DPD profilā iesūtīt informāciju par datumu, kad kurjers bija veicis zvanu un sūtījuma numuru.
Paldies!
Ar cieņu,
DPD
DPD Latvija - Vissliktākais klientu serviss, es arī nekad nesūtīšu sūtījumus