www.sudzibas.lv DPD DPD Group nepiegādāts sūtījums

DPD - DPD Group nepiegādāts sūtījums

Sūtījums 05805087221362 stāv Liepājas noliktavā kopš 06-01-2021. Lietas virzība pilnīgi nekāda. Uz klienta servisa telefona numuru operatori sazvanāmi praktiski nav.
Norāda, ka gaida nepieciešamos pavaddokumentus no nosūtītāja. Bet visa nepieciešamā informācija ir iesniegta jau sen. Neatbild pat preces nosūtītājam. Sazvanos ar preces nosūtītāju regulāri. Viņiem Dpd neatbild!
Sūtījuma izsekošanas lapā norāda, ka prece izsūtīta uz adresi, bet tad atgriež atpakaļ noliktavā. Šādus ierakstus Dpd veic atkārtoti. Principā rada mākslīgu ilūziju, ka kaut kas virzās uz priekšu, bet pēc fakta - nenotiek nekas.

04.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 04.02.2021

Labdien!

Lūdzam pārbaudīt,vai ir saņemts skaidrojošs e-pasts no DPD Latvija par sūtījuma statusu.
Papildus DPD Latvija ir informējusi arī nosūtītāju par radušos situāciju un sūtījuma atrašanās vietu DPD terminālā.

Lai vienotos par sūtījuma saņemšanu vai par citu risinājumu, aicinām Jūs sazināties ar uzņēmumu,kur ir veikts pasūtījums.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Ilze K 04.02.2021

Pēdējais sūtījuma statuss ir šaņemts 27-01-2021. šodien ir 04-02-2021.
uz šodienas nosūtīto epastu atbildi neesmu saņēmusi.
Ja vēlaties, lai kārtējo reizi sazinos ar preces nosūtītāju, to izdarīšu, kopijā ierakstīšu arī dpd kontaktemail. savedīšu jūs beidzot kopā lietas atrisināšanai.
esat uztaisījuši klientus ar ķīlniekiem. it kā mums būtu jāizmeklē.

Peču nosūtītāja telefona numurs ir +371 66 164 196.
Atšķirībā no Jums tur klausuli paceļ.

//Ilze

Papildināts Ilze K 04.02.2021

DPD Group!

Emails visām iesaistītajām pusēm (DPD un Danija.lv) ir nosūtīts šodien.
Gaidu no Jums atbildi ar CC iekopētu Danija.lv adresātu!

Papildināts Ilze K 15.02.2021

Labdien,

Vai variet atbildēt uz 04-02-2021 nosūtīto emailu?
Atkārtots pieprasījums nosūtīts jums 15-02-2021.

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 15.02.2021

Labdien!

Apstiprinām kolēģes šodien iesūtīto informāciju Jums un internetveikalam.
Sūtījums atrodas DPD terminālā un tā piegādei ir nepieciešama jauna pavadlapa, kas DPD ir jāsaņem no nosūtītāja.

Aicinām Jūs turpmāko komunikāciju veikt ar internetveikalu,kur esat veikusi pasūtījumu.

Paldies!

DPD

I

Komentāri (3)

A Andra Pinkovska 13.04.2021

Man ļoti līdzīga situācija.
Kurjers piezvanīja kad bija piebraucis un teica ka esot atbraucis. Bet kad izgāju pēc 2min. uz ielas, neviena nebija un kurjeram mob.telefons izslēgts. Pēc tam zvanīju uz dpd info, kur tur tevi neklausās, bet maļ savu tekstu: mēs visu lrecizēsim un paku atsūtīšot.
Bet kad jautāju kad, tad nevar pat duenu pateikt.
P.s. es caur šito kantori, mūžam preces nesūtīšu!

D DPD Support Pārstāvja atbilde 14.04.2021

Sveicināti!

Lūdzam Jūs privātā ziņā DPD profilā iesūtīt informāciju par datumu, kad kurjers bija veicis zvanu un sūtījuma numuru.
Paldies!
Ar cieņu,
DPD

I IevaSarn 09.01.2022

DPD Latvija - Vissliktākais klientu serviss, es arī nekad nesūtīšu sūtījumus

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes