www.sudzibas.lv DPD Darbinieku bezatbildība

DPD - Darbinieku bezatbildība

2021. Gada 15. Janvārī man tika izsūtīts sūtījums, kurš saņemts Rīgā tika 20.01.2021. G.. 21.01.2021. G. Plkst.10: 44 saņēmu īsziņu, ka 21.01.2021. G. No plkst. 8: 00 – 18: 00 man tiks piegādāts sūtījums uz norādīto adresi. Ziņā pamanīju, ka ir nepareizi norādīta piegādes adrese (nosūtītājs un arī es biju norādījusi pareizu piegādes adresi, kļūdījās Dpd darbinieki) . Nekavējoties sazvanīju klientu apkalpošanu un pieteicu šo kļūdu, uz ko darbiniece atbildēja, ka tūdaļ sazināsies ar kurjeru un pieteiks pareizo adresi, un lai es gaidu, ka kurjers man zvanīs. Taču tā arī neviens man sūtījumu nepiegādāja un kurjers arī nezvanīja!
22.01.2021. G. Atkal zvanīju uz klientu apkalpošanas telefona nummuru, tur man atbildēja, ka paka ir atgriezta, jo nepareiza piegādes adrese!?
Tātad, Dpd darbinieku bezatbildības un kļūdas dēļ man jācieš zaudējumi un tik ilgi jāgaida sūtījums!
Gaidu komentārus no Dpd

28.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 28.01.2021

Labdien!

Saistībā ar lielo sūtījumu apjomu, sūtījumu pārkraušana un apstrāde prasa vairāk laika un piegādes var kavēties.
Gan noliktavas darbinieki, gan kurjeri cenšas paveikt maksimālo, lai visas piegādes notiktu pēc iespējas ātrāk.
Turpinām papildināt resursus, lai tiktu galā ar sūtījumu apjomiem, kas dotajā brīdī ir ļoti augsti.

Lūdzam Jūs sagaidīt informāciju par sūtījuma piegādi un sekot sūtījumam DPD mājaslapā.

Pateicamies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes