AtrisinātaLuminor DNB - Bankomatā pazūd nauda, neviens nesniedz palīdzību
Veicot naudas iemaksu Luminor DNB Ventspils filiālē bankomāts nepieskaita eur 1500 no kopā ieliktiem eur 2700! Bankas darbinieki attaisnojas ka bankomāts ''saplīsis''!) , izdod reklamācijas dokumentu ar summu un problēmas aprakstu, turpat sola 2 stundu laikā ''aprīto'' naudu ieskaitīt kontā, pagājušas jau 4 dienas, naudas nav! Vai vispār būs? ! Zvanām uz Luminor info tālruni, sola atzvanīt, nekas netiek darīts! Nolieciet cilvēkus atpakaļ bankas filiālēs nevis kaut kādus Dievsviņzin kur ražotus un kādā stāvoklī esošus bankomātus!
Vakar pazudusī nauda tika ieskaitīta kontā,tā bijusi ''iesprūdusi'' bankomātā un pie inkasācijas atrasta.Tikai bankas darbinieki ar pārskaitījumu nesteidzās...It kā pieprasījumā kas ticis sūtīs uz Rīgu nēesot bijis viss pareizi,tādēļ atrisinājums kavējies.Varēja gan piezvanīt uzreiz un paskaidrot kad nauda tiks atdota ...Pēc mūsu atkārtotās vizītes Ventspils filiālē nauda tika ieskaitīta un uzreiz arī piezvanīja un atvainojās..Tikai nesaprotams kāpēc to nevarēja darīt uzreiz?Domas ka nauda būs pazudusi pavisam sabojāja visa garās svētku brīvdienas...!
Komentāri (5)
Luminor bankomātu kvalitāte ir zem kritikas, jo tie aizgūti no vecajām bankām - ekrāni ļoti tumši (saulainā laikā neko neredz), nav plaukstas aizslietņa tastatūrai - noskatīt kodus arī nav problēma. Jaunā Luminor internetbankai ir šķebinošs interfeisa dizains - viss ceriņkrāsā un rozā, gluži itkā pie tā izveides piedalījies kāds māmiņklubs...
Dažreiz tās bankas darbinieces savā prastumā pasaka kaut kādas dumības un domā, ka tas palīdzēs klientam vai vinu nomierinās. Tieši otrādi. Šādās situācijās prastums tikai apstiprina klienta šaubas.
Ja notiek šādi, (sola, bet neatzvana, sola, bet neieskaita) vis ticamāk jūs sanemsiet atbildi, ka inkasācijas rezultātā minētā summa bankomātā netika konstatēta.
Bankomāts nevar daļēji saskaitīt naudu. Vai nu vinš to visu saskaita vai neskaita neko. Tātad tur nebija šīs summas līdz ar to, jums nosūtīs oficiālu vēstuli par atteikumu apmierināt jūsu pretenziju.
Es piemēram sliecos domāt, ka bankomāts ieskaitīja tiešām tik (sanāk 1200.-) cik jūs vinā ielikāt. Savukārt novelt vainu uz bankomātu ir muļķīgi, jo vinu vienkārši nem un pārskaita. Tur nauda tāpat vienkārši nepazūt, vai neizkrīt pa kaut kādu šķirbu, vai neiesprūst starp kaut kādiem mistiskiem ruļļiem. Bankomāti ir ļoti dārgas un ļoti precīzas iekārtas. Viss pārējais ir taudas folklora.
Redziet ka bija iesprūdusi gan tā nauda ...Un nekadas folkloras,nevajag te tēlot visgudro..Vakar aizbraucām uz banku un ,jā,pazudusī summa tika vakar ieskaitīta kontā,tā pateiešām bija ''iesprūdusi'' taja bankomatā!Un ta arī tika atrasta pie inkasacijas!Tikai bankas darbinieki ar ieskaitīšanu nesteidzās,tas gan !
No savas pieredzes, varu tikai pateikt ka lielas naudas summas ir jaskaita konta bankomataa pa dalaam ne vairak ka 500 eur reizee. Ja tas ir pinkerigi, bet labak neka palikt bez naudas kontaa un vel menesi skaidroties ar banku... Pati biju 2 dienas pec kartas 3 reizes pie bankomata lai ieskaitit naudu...
Tante vai tu vispār zini bankomāta uzbūvi? Var būt arī citām lauku sievām no bankas kādreiz derētu apskatīties kā bankomāts strādā! Citādāk visu mūžu nostrādā bankā, bet nemaz nezina, kā izskatās mehānisms tanī kastē. Un stāsta visādas dumības klientiem, kuri to paķer un nes tālāk.
Uzreiz neieskaita tāpēc, ka nevar zināt vai jūs nemelojat un negribat apkrāpt banku. Summa ir nav maza. Kad tika veikta inksācija, atvērtas naudas kasetes un saskaitītas, tad arī banka sanēma datus no inkasentiem, ka ir pārpalikums un jums ieskaitīja naudu kontā.
Ļoti patīkami ir apzināties, ka nevēlējāties apkrāpt banku, bet godprātīgi izklāstījāt situāciju, kas arī inaksācijas laikā apstiprinājās. Taču ne vienmēr ir tā. Tāpēc bankas ir piesardzīgas "tūlītējā" naudas ieskaitīšanā.