BVB - apkalpošana
Man šķiet, ka neesmu un nebūšu vienīgā, kas ir saskārusies ar šo "jauko" firmu!
Manuprāt, viņiem pat nepastāv tāds jēdziens kā - klients, pareizāk sakot viņiem ir pie vienas vietas ko klients domā, vai kaut kas ir labi, vai slikti vai vispār nekā nav.
Mans stāsts:
Pērkona negaiss, viņiem tiek izsperta aparatūra. Zvanam vienu dienu prasam kas un kā - Jā, jā būsim rīt, visu nokārtosim! Protams nākamajā dienā viņu NAV! tad kkad pēc vairākām dienām ierodas, sataisa visiem internetu, tikai ne MUMS! Zvanam - ai, mēs aizmirsām! !!! Kā var AIZMIRST ja mēs praktiski katru dienu zvanījām un prasījām. Lieki piebilst, ka interneta nebija 2 nedēļas un mūsu pacietība aptrūkās, pārgājām uz citu provaideri.
Turklāt izrādās, ka viņu vainas dēļ ir izsvilis mūsu rūteris, kas nemaksā, 5 vai 10 latus, bet gan 50! Vai tiešām ir grūti parūpēties par ierīču drošību un noregulēt strāvas daudzumu, kas tiek palaists??
Turklāt līdz šai izsperšanai interneta ātrums bija vnk smieklīgs. Brīžiem pazuda vispār! drausmas. Labi, var jau iztikt bez tiem draugiem.lv un citiem izklaižu portāliem, bet ja mājās ir skolēns, tad internets ir vajadzīgs gan mācībām, gan lai uzzinātu stundas utt.
Pretīgāku attieksmi un servisu neesmu redzējusi!
Komentāri (3)
Jā tas kantoris jau sen bija jāklapē ciet !!!
Tikai nevajag-bvb ir ļoti pretimnākoši
Viņiem ir netikai slikta klientu apkalpošna, bet ir pat atslēgti telefoni, lai mēs viņus nevarētu sazvanīt.Galvenais lai maksājam naudu par neko!