Adrese: |
Eksporta iela 3a Rīga Latvia - LV-1010 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 670 997 05 |
Fakss: | +371 670 997 01 |
Informācija: | t/c Origo, A tunelis Stacijas laukumā 2 Darba laiks: katru dienu: 09:00 – 21:00 t/c Spice, C ieeja Lielirbes ielā 29 Darba laiks: katru dienu: 10:00 – 22:00 |
Darba laiks: |
8:00 - 16:30
8:00 - 16:30 8:00 - 16:30 8:00 - 16:30 8:00 - 16:30 slēgts slēgts |
Sociālie tīkli: |
Tallink - Sūdzības un atsauksmes
Tallink - Krāpšana
2019. Gada nogalē ar sievu iegādājāmies biļetes braucienam maršrutā Rīga-Stokholma turp un atpakaļ (2 cilvēki + vieglā automašīna) . Sakarā ar covid-19 pandēmiju, brauciens nenotika. Naudas atgriezšanas iespēju Tallink kategoriski noraidīja, kā vienīgo risinājumu piedāvājot "dāvanu karti", izmantošanai 2021. Gada laikā. Šogad - naudu neatgriež, jo dāvanu karti naudas izteiksmē neesot iespējams izņemt (bet izvēlēties "dāvanu karti" mums uzspieda Tallink) , prāmis maršrutā Rīga - Stokholma...
Tallink - Krāpšana
2020. Gada aprīlī bijāt plānots brauciens no Zviedrija uz Latviju. Tas protams nenotika balstoties uz covid-19 pandēmiju. Braucienam nenotiekot atcēlās jebkādas iespējas, kuru rezultātā Tallinks ir atcēlis braucienus no Rīgas uz Stokholmu vai otrādāk. Jo šis bija tikai man ieinteresēts galamērķis. Pirmais ko Tallinks, tā teikt man iegrūda, par nenotikušu braucienu ir tie saucamie voucher. Labi it kā samierinājos, bet līdz šim nekas no tā man nav bijis derīgs. Otrais, solīja kuģa atkal...
Tallink - Slikts serviss
Lielākā kompānijā vēlējāmies nopirkt kruīzu ar pilno ēdināšanu. Kopēja summa sastādīja uz astoņām personām aptuveni 1500€! Sākotnēji komunicēju ar apkalpojišo personu čatā, konsultanti mainījās, atbildes nācās gaidīt pat līdz 30 min... Labi, aptuveni divu stundu laikā tikām galā: d pāris neatbildēti jautājumi, izlēmu zvanīšu viņiem. Piezvanu - sakiet lūdzu, kas notiek ar mūsu iemaksāto naudu, ja kruīzs tiks atcelts (mēs plānojām braukt spec kruīzā uz trīs naktīm) man atbild - mēs nesniedzam...
Tallink - Rekomendācija
Rekomendācija darbiniekiem. Mēs taisāmies braukt ar prāmi ar mammu, kurai ir 81 gads 17.02.2020 un 22.02.2020 atpakaļ. Viņu gaidīja mazdēls, kurš mācās Norvēģijā. Viss bija nopirkts. Kad es pirku biļeti, mammas pases man nebija līdzi. Pases datus esmu devusi 24 stundu laikā pirms brauciena. Un tad noskaidrojās, ka mammas pase nav derīga ceļošanai, jo tā izsniegta līdz 2049. gadam. Noskaņojums ir bojāts. Varbūt man VAIRS NEBUS IESPĒJAS aizvest māti uz citu valsti. Informācija par to, ka...
Tallink kruīza kuģis Isabella - Slikts serviss
Kruīza Kuģis Isabelle.. Brokastis.. Pamatīgs bardaks, es paliku bez kaut bija jau pie biļetes iegādes samaksāts par brokastīm... Būtu jauki ja arī brokastīm varētu rezervēt galdiņu kā vakariņām savādāķ vai nu paliec bez vai stāvi kājās un mēģini paēst... Wc problēmas nezinu kāpēc viņa nestrādāja bet ka tika pateikt nekas netika salabots visu vakaru vajadzēja staigāt uz citu stāvu kur ir publiskās wc norīta kad gājām teikt, vēlreiz izrādījās ka ir atzīmēts ka viss ir salabots kaut nekas nebija...
Tallink - Neadekvātas maksas
Sveiki! Šodien 01.09.2019 saskāros atkārtoti ar nepatīkamu situāciju! Ikdienā izmantoju prāmju līniju Tallina - Helsinki, Helsinki-Tallina. Pirms braukšanas plkst. 13: 30 uz prāmja mani aizturēja Somijas muita uz dokumentu pārbaudi. Protams, kamēr pārbaudīja vai viss ir kārtībā ar dokumentiem, kuģis jau bija aizpeldējis! Gāju termināli mainīt biļetes, ļoti nejauka attieksme, un summas nav atbilstošas prāmju pārcelšanai, kuro reizi jau es pārmaksāju biļetes cenu 3 reizes! Turpmāk vair...
Tallink Romantika attieksme - Darbinieka attieksme
Īstenojām sen izplānoto kruīza braucienu ar jūsu kompānijas "Tallink Romantika" kuģi 22.08.2019. - 23.08.2019. Braucām 8 meitenes (sievietes) ; viena no mums 31.08.2019. Ieies laulības ostā! Uz kuģa atstājām ne mazums naudas (brokastis, rezervētas vakariņas, šopings, bārs un, protams, loterijas, kur izstāvējām gandrīz stundu, lai iegādātos) ! Stāsts ir par attieksmi. Gribējām topošajai līgavai sagādāt nelielu pārsteigumu, atskaņojot kādu īpašu dziesmu, vai ko tamlīdzīgu. Tāpēc lūdzām padomu pie...
Tallink - Krāpšana
Šodien 29.07.2019 gribējām braukt ar Kruīza Kuģi Uz Stokholmu, bet mums paziņoja tikai tagad, ka vajadzīgs ir aizbildilnis un jautāja, lai mēs meklējam 25. Gadus vecu cilvēku, bet mums pat neļāva pārcelt uz citu datumu un kur nu vēl.. Atteicās atgriezt naudu par to, ka mēs neaizbraucām! Mēs palikām bez ceļojuma un naudas.. Paldies par neko!
AtrisinātaTallink - Krāpšana
Sveiki! Diezgan nepatīkami esmu apsūdzēta savas labākās draudzenes jakas zagšanā. Ir izvirzīta sūdzība pret mani, lai gan to ir izdarījis cits cilvēks. Vēlāk, apsardzes darbinieki mani nosūdz apzagšanā. Lūdzu, vērst uzmanību apsardzes darbinieku kameru nepamatotā apsūdzēšanā.
Tallink - Slikts serviss
Lūdzu pievērst uzmanību auto gabarītu mērīšanai pirms iebraukšanas uz prāmi Rīgā. Mans auto sākumā bija 1 metru garāks, kā tehniskajā pasē, un man lika piemaksāt par to. Kad atteicos, man nelaipni teica, lai braucu prom un pats pārmēru savu auto.
Tallink - Atsauksme
Gribētos tomēr atspēkot visas sūdzības. Esam ar ģimeni biļetes rezervējusi ari interneta. Nekādu problem, viss ir bijis kartība. Kajītes ari vienmēr tiras atbilst servisam. Ja izklaides vaditājs paker uz zoba kādu, vai tiešam jāuztver tik personīgi. Apkalpojošais personāls vienmēr atsaucīgs. Dubulta samaksu mums neviens nav prasījis. Un par bērnu ari papildus nav jāmaksā. Mēs esam braukusi gandrīz 20 reizu gan no Rīgas, gan no Tallinas dažādas klases kajītes. Mēs varam iedot tikai lielu 10 ar plusu.
Tallink - Krāpšana
Labdien! Mums ir gadījusies problēma ar tallink dāvanu karti. Aprīlī mēs loterijā uz kuģa vinnējām ceļojumu, bet tagad vēlamies doties ceļojumā uz vīra dzimšanas dienu, kura ir 26.08.2018. Mēs sekojām līdzi brīvajiem datumiem tallink mājas lapā. Vēlamies braukt 25.08.2018. , internetā uzrādās, ka b kajītē ir brīvas vietas, bet operators saka, ka ceļojumā doties mēs nevaram, jo dāvanu kartei brīvu vietu vairs nav. Ceļojumā ir rakstīts, ka varam doties savā izvēlētā maršrutā, bet tomēr tajā...
Tallink Isabelle - Krāpšana,ļoti slikts klientu serviss iekāpšanas laikā
Bija ierezervēts ceļojums internetā, kurš bija apmaksāts ar manas mammas karti, toties viņa mums līdzi nebrauca. Braucām divatā ar divgadīgu bērnu. Reģistracijas laikā pieprasīja apmaksas karti,kas protams nebija līdzi. Internetā nepamanīju nekādus brīdinājumus, kad karte jāuzrāda. Pienāca "galvenā kasiere" un ļotiuzbrūkošā maniere "piedāvāja" man "variantus" galīgi nepalīdzot, bet gan sagādājot stresu un ļoti nepatīkamu pirmo iespaidu par Tallink. Varianti bija šādi: 1. "Jus maksājat visu...
Tallink - Bezatbildība pa Ziemassvētkiem!
Kā lai normāli pa Ziemassvētkiem nokļūst Stokholmā ar prāmi ja no Rīgas ir tikai viens prāmis ISABELLE no Ventspils prāmji pa Ziemasssvētkiem nekursē! Ir tikai no Tallinas prāmji un ko darīt? Un ko darīt Ventspils iedzīvotājiem un kravu pārvadātājiem kā jūs domājiet un kā lai Ventspils iedzīvotāji tiek uz Tallinu vai Rīgu un otrādi? Un kas viņiem apmaksās ceļa izdevumus?Vai prāmju kompānija kas nodrošina pārvadājumus? Var jau lidot ar lidmašīnu un cik tas maksā?Un Tallink prāmju kompānija...
Tallink - Krāpšanās
Bija ļoti nelāgs gadijums pie ruletes kur spēles vadītāja acīs skatoties novāca likmi un neizmaksaja laimestu.Kad jautāju kur mans laimests tad viņa atbilbēja ka es nesot neko uzlicis uz lauciņ kurš izkrita.Jautāju lai aptur spēli,bet viņa izlikas nedzirdam.Pie galda spēlēja vel 4 cilvēki arī tie bija nesaprašanā,bet viņi runāka tikai kautkādā japāņu valodā un plivināja rokas.Starpcitu arī spēles vadītāja runāja tikai angliski un igauniski lai gan kugis gāja no latvijas.Aizgāju pie apsarga un...
Tallink - Klientu serviss
Lai gan jau agrāk bija nepatīkama pieredze ar Tallink šķiet ''uzkāpu uz grābekļa otro reiz''.Šoreiz pat līdz pašam ceļojumam nenonāca,jo saskāros ar nepatīkamu klientu servisu jau rezervēšanas procesā.Nolēmu veikt rezervāciju caur e-pasta saraksti, kuras sākumā man tika pedāvāta ceļojumam konkrēta cena (cerēju,ka tiks piedāvāts kāds izdevīgāks risinājums, bet nekā, tā pati standarta) un lūgums visu pārapstiprināt lai veiktu rezervāciju. Atbilde uz e-pastu,ka tiešām vēlos veikt šo rezervāciju...
Tallink Latvija - Man bija loti nelāga situācija ar tallink!
Man bija tada lieta ka Samaksaju jau junija 2014 gadā caur vienu darba kolegi par ceļojumu uz Stokholmu ar prāmi Isabelle, kas izgaja no Ostas 17.30 uz stokholmu!!! Bilete jau bija nopirkta ap 16. juniju neskaitamas reizes sazinajos, ka viss ir apmaksats, ka ceļojuma dienā dodaties ar pasi ceļojumā un viss būs kārtībā!!!!! Bet turpinājumā!!!!! 01.08.2014 Gribeju registreties terminala bez rindas, lai saņemtu savu iekāpšanas karti!!! Te tev nu bija nekā!!! Ejiet uz kasi jo kada problema ar...
Tallink kompanija - Apkalpošana
15 junijā rezervēju biletes no Rigas 27junijā uz Stoholmu atpakal'7 augustā no Stokholmas Tā kā izdomāju braukt ātraķ mājās Pārcēlu datumu uz 31juliju Man par to bija jāmaksā 28 Euro Tajā pašā laikā 2 cilvēki arī pārcēla laikus un nebija jāmaksā Es uzskatu ka Tallink kompanija no manis izkrāpa naudu Rakstu tapēc lai ari citi zinātu Kuģis ISABLLE ir viens no pretigākiem kuģiem Televizors kajite nav drausmigi šūpājas kajite normāli atrast nevar. VIENKARŠI PRETIGS KUĢIS!
Tallink Isabelle - briesmīga vadītāja
Šomēnes vēlējāmies ar draugu izmēģināt braucienu ar jauno Tallink prāmi Isabelle. Ceļojam ne pirmo reizi. Vienmēr aktīvi esam piedalījušies visos iespējamos pasākumos, kas piedāvāti, taču nekad nebija nācies saskarties ar tik briesmīgu pasākumu vadītāju! Lielo vakara spēli, kurā iespējams laimēt ceļojumu, organizē vadītāja. Šoreiz vadītāja bija jauna (ļoti īsiem, brūniem matiem - vārdu gan diemžēl nezinu), spēles interesantas - bet attieksme ļooti sarkastiska!! Uz spēlēm cilvēkus vadītāja...
Tallink - Prāmis Festival
23.08.2012. ar Festival devāmies uz Stokholmu. Atverot kajītes durvis pretī izvēlās spēcīgs smārds - sasmacis gaiss. Paturējām durvis vaļā, it kā izvēdinājās, it kā bija labāk. Naktī sapratu, kas par lietu - viena no gultām (matracis)bija piečurāta, gulēt nebija iespējams, jo noliekot galvu uz spilvena degunā sitās spēcīgs urīna aromāts. Varat neteikt, ka bija jāiet uz informāciju un kaut kas jāmaina, jo bērns jau gulēja, viņu modināt nevēlējos. Nedomāju, ka prāmja apkalpe nezināja par to, ka...