Tallink - Slikts serviss
Lielākā kompānijā vēlējāmies nopirkt kruīzu ar pilno ēdināšanu. Kopēja summa sastādīja uz astoņām personām aptuveni 1500€! Sākotnēji komunicēju ar apkalpojišo personu čatā, konsultanti mainījās, atbildes nācās gaidīt pat līdz 30 min... Labi, aptuveni divu stundu laikā tikām galā: d pāris neatbildēti jautājumi, izlēmu zvanīšu viņiem. Piezvanu - sakiet lūdzu, kas notiek ar mūsu iemaksāto naudu, ja kruīzs tiks atcelts (mēs plānojām braukt spec kruīzā uz trīs naktīm) man atbild - mēs nesniedzam atbildes uz šiem jautājumiem: d nopietni? Es atkārtoti uzdodu šo jautājumu, konsultante jau rupjā balsī man Saka - šo informāciju jūs varat sūtīt kā ieteikumu! Wtf, kāds ieteikums? Mani interesē, kas notiks ar mūsu finansēm, ja ceļojums tiks atcelts? Jo tas nav standarta brauciens, bet gan speciālais... Pēc šādas attieksmes, nav vēlme maksāt un izmantot Tallink Latvija sniegtos pakalpojumus! Ļoti rupja un neprofesionāla klientu apkalpošana.
Komentāri (3)
''augsta līmeņa klientu apkalpošana''
:D
Konstultants tacu nav jurists kas var izvertet visus iespajamos gadijumus, kas var notikt, ja saksies arkartas apstakli tad drosi vien to naudu atpakal var neredzet, bet celojums var tikt parcelts uz X laiku.
Pilnigi normala apkalposana.
Cats ir domats, lai uzzinatu darba laiku vai vienkarshas lietas ne jau diskutetu par ligumu! 100% tie 1500 naks no citas kabatas, ne jusu.
Protams, čatā netika apspriesta informācija ar to, kas notiks vai nenotiks! Tur tika apspriesta unformācija par pašu booking utt...
Nu atvainojiet, bet konsultantiem ir jāsniedz konkrēta informācija, kuru es uzskatu ka viņi zin! Tikai neatļaujās pateikt, jo saprot, ka adekvāti domājoši cilvēki pie saņemtās atbildes ceļojumu nepirks. Un rupja attieksme pret klientiem nav kompetenta! Attiecīgi pērkot ceļojumu no tūrfirmas Begonija, saņēmu rakstisku apstiprinājumu tam, ja ceļojums tiks atcelts vai nenotiks, viņi mums atgriež visu naudas summu 100% apmērā! Tallinkam būtu jāpamācās 😉