Adrese: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67104800 +371 20361862 |
Fakss: | +371 67104802 |
Kategorija: | Auto / Transports • Sabiedriskais transports |
Sociālie tīkli: |
Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes
Rīgas Satiksme - Nelaipns šoferis
Uz Kr.Valdemāra ielas , Bruņinieku ielas pietura staveja 3 trolejbuss sastreguma un rezultata sanaca ka viņš tieši staveja pieturā un uz priekšu nekustejās deļ sastrēguma. Tagad pats drausmigakais šoferis nevienu ne iekša ne ārā no transporta laigan vins kopumā nostaveja vismaz 10min pietura. Beigas redzeju ka divi puiši ar varu ataisija durvis un izkapa knapi jo iespiedas durvis. PALDIES RIGAS SATIKSMEI PAR JAUIKIEM ŠOFERIEM.
Rīgas Satiksme - Par mazu autobuss!
Labdien! Gribu sūdzēties esmu neapmierināta ar 56 autobusa izmēru cilvēki ir daudz kopš mazā dzeltenā autobusa ir mainījies uz veco autobusu tas nau normāli bērni ar somām stāv bet pensionāri sēž un skatās uz mums un runājas, domāju kad vajag likumu kuros noteiktos laikos pensionāri var braukt jo bērni tas kad skolās sēž nenozīmē kad viņi nepiekšut un atvainojiet ja viss autobuss ir pilns ar veciem cilvēkiem tad mēs nēesam cilvēki ja mēs nevaram apsēsties... + pensionāri ir nekaunīgi un grūsta...
Rīgas Satiksme - Nepareiza zona apmaksāju autostāvvietu
17.03.2017. Es Diāna Teļegina izmantoju autostāvvietu Merķeļa iela 11 ar transportlīdzekļa BMW X-5 numuru RZ-88 no pulksten 8:29-9:53 un apmaksāju ar mobilo tālruni 27180146. Norāda nepareiza zona B bet samaksāju 3,€ Tas bija zona A... Tagad es dabūju sods papīru. Kāpēc man jāmaksā 2 reizes?! Tā ir mana kļūda bet tā ir nav godīgi. Es lūdzu izņemt no manis šo soda. Nākamā reize es būšu uzmanīgāk . Paldies par saprotams. Ar cieņu DiānaT.
Rīgas Satiksme - Krāpšana
Jau kuro dienu 3. Autobuss pieturā "Ūdens iela" maršrutā Daugavgrīva-Pļaunieki plkst. 17:06 neierodas! Tie regulāri nenāk. Un ja nu kāds no trešajiem atnāk, tad vienmēr 3 min par ātru! Tad nomainiet laikus un nečakrējiet cilvēkus. Par ko es maksāju tādu naudu, ja autobuss neatbrauc, vai konkrētajā laikā jau sen ir pametis pieturu. Sakārtojiet aistēmu! Paldies.
Rīgas Satiksme - NekorektS satiksmes planojums
Некорректный планировщик маршрута. Отправила подругу. Пишломь на такси додобираться, т.к. информация на сайте оказалась ложной. Уж исправьте сайт. Билеты на транспорт не столь дешовые чтобы оплачивать ваши ошибки . И зарплаты ваши не столь малы!
Rīgas Satiksme - Pazemošana
Esmu vienmēr pircis e-talonus un neesmu braucis nesamaksājis, arī šoreiz biju pilnībā samaksājis par savu braucienu. Iekāpa kontroliere SANDRA MEŽOKA. Pēc tam, kad iedevu viņai savu rīdzinieka karti pārbaudei, viņa paziņoja, ka man jāmaksā sods 3 euro. Iemesls: neesmu atkārtoti nopīkstinājis stundas e-talonu. Es to esmu darījis vienmēr, biju pārliecināts, ka arī šoreiz, bet acīmredzot tas netika reģistrēts (bet BIJU SAMAKSĀJIS PAR BRAUCIENU). Rīdzinieka karti viņa neatdeva, bet 10 minūte...
Rīgas Satiksme - Rīgas Satiksme netaisnīgi piedzen sodu
Labdien! Gribētu padalīties ar savu negatīvo pieredzi ar "Rīgas satiksmi". 2016.gada pavasarī esmu nozaudējusi savu rīdzinieka karti, bet tā kā sabiedrisko transportu izmantoju ļoti reti, konstatēju to tikai pēc dažiem mēnešiem un maijā devos uz RS klientu centru atjaunot karti. Pateicu ka esmu to pazaudējusi, samaksāju par atjaunošanu, kā arī man pat ielādēja jaunajā kartē neizlietotus 15 braucienus, par ko biju patīkami pārsteigta. Bet šī gada janvārī saņēmu no RS vēstuli par parādsaistībām...
Rīgas Satiksme - Neuzmanigums...
Hey...pretigi iedomaties man ka jaunajai maminai ka tomer pastav cilveki kas neievero tevi vai ir rupji iespiezot starp durvim vai no 5-6 sutit antikos variantus kuros es pec operacijas nevaru iecelt ratus vai citas maminas ar ratiem jo nav neviena kas varetu palidzet...fuuj sakat tak ieverot kas notiek jums apkart nevis braukt taisni ka pagadas...
Rīgas Satiksme - Vienmēr kāvē
17-ый троллейбус (Centrāla Stacija - Purvciems) Постоянно Опаздывает! И не из-за погоды. В любую погоду и ежедневно! И не просто опаздывает, а как минимум на минут 5-10. Он может прийти раньше на минут 5, может позже на 15. Я постоянно опаздываю из-за него. И не помогает выйти на минут 20 пораньше из дома. Он так или иначе опоздает на 5 минут минимум, а потом еще и в пробку встанет. Ладно опоздать на минуты 2, но приехать раньше на 5, ну это же ни в какие рамки! Ездит по своему собственному...
Rīgas Satiksme - Ārā, aukstumā jāgaida autobuss, kurš neatbrauc vispār!
Pirmdienas vakars, 19:55 stāvu pieturā Graudu iela un gaidu 46.autobusu, kas brauc uz Zolitūdi. Šim autobusam pieturā bija jābūt 20:08 pēc Trafi un pēc saraksta, kas izlikts pieturā. Ārā -8 grādi un vējš, pieturas nojumes vai citas ekstras tur nav. Šis autobuss laikā posmā, ko pavadīju gaidot nākamo autobusu 20:45 ,neieradās! Beigāskaidrs iegūti apsaldējumi un apsaldēts sejas nervs (jālieto medikamenti) Izjūtu ļoti lielu vēlmi Jums nosūtīt medikamentu sarakstu, lai varat man sponsorēt gan ārsta konsultācijas, gan medikamentus!
Rīgas Satiksme - Auksti autobusi
Sveicinati ... Es 3 gadus dzivoju Bolderaja sakara ar to uz darbu braucu ar 3 autobusu no ritiem braucot, uz darbu un vakaros majas 40 minusu garuma salst kajas lidz ar to augusta tiku slimnica varbut varetu vaditajiem ieteikt izslegt kondicionierus. Vakar 07.01.2017 plk. 18.30 iekapjot 3 autobusa logi bija aizsalusi .Ar cieni E
Rīgas Mikroautobusu Satiksme un Rīgas satiksme - nepareizi saraksti
Jau rudenī pamanīju, ka 204. minibuss Centrs-Jugla nekursē pēc pieturā esošā saraksta. Izrādījās, ka tas kursē pēc RMS mājas lapā norādītā saraksta, kas atšķiras no saraksta pieturā un RS mājas lapā. To darīju zināmu RS, lai sarakstus izlabo. No novembra mēneša šie nav spējīgi to izdarīt, kaut esmu to viņiem atgādinājusi vairākkārt., Bezkaunīgi kantori!
Rīgas Satiksme - Skals krievu muzons, regulāri pa visu maršrutnieku!!!
Mikroautobuss 200, 224 regulari sastopos ar skalu krievu muziku pa visu mikrinu. Braucot uz un no darba... Aizmugure wr ir tumbas, kapec man jāklausas kait kads mesls parvietojoties un maksajot tadu naudu par braucienu?
Rīgas Satiksme - Peļķes
Labdien! Es esmu jaunā māmiņa. Saprotu,ka laika apstākļi ir slikti,taču ja sabiedriskā transporta šoferis redz māmiņu ejam pa ietvi kurai ir blakus liela peļķe-viņam nebūtu jāpiebremzē? 38autobusa šoferis/e apēram plkst.13.00 braucot pie Nordeķu parka uz centra pusi apšļakstija mani visā augumā ,labi ka bērnu ratiņiem bija lietus plēve,kas aizsargāja gan bērnu gan ratus. . Esmu ļoti sarūgtināta,jo tai peļķei varēja apbraukt apkārt kā to dara citi autotransporta šoferi. Labi es esmu pieaudzi...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Dobrii denj, hocetsja pozalovatsja na voditelja marstu tki purciems-rumbala. Prosto ham, proehal ostanovku i oskarbil, mne polezno protresti celulit, ja ocen rada za vasu firmu, cto u vas voditeli imeet vissee obrazovanie, cto-bi s odnogo vzgllada postavit diagnoz. V sledujucii raz ja vizovu policiju za obcoskorblenie v obc, meste.
Rīgas Satiksme - Krapsana
Сегодня с ребёнком сери в маршрутку 206 около вокзала. Пробив заплатив деньги за проезд, мне водитель просит что б я оплатила проезд ребенка. Я сказала что ребенку 6 лет она еще в садике ей проезд бесплатный, показав документ ребенка. На что водитель сказал покажите документ что она ходит именно в садик. Я сказала у меня такого документа нету, он настаивал об оплате. Я отказалась оплачивать проезд. На что водитель стал повышать голос говоря выходите тогда. Я сказала верните деньги тогда за то...
Rīgas Satiksme - Nepamatots sods
Labdien! Uzlikts sods par nesamaksātu maksu par autostāvietas lietošanu. Paziñojma nr. 385217 Kontrolieris Pastars Rūdis sods uzlikts 02.11.2016 mašīnai Chevrolet nr. KA 3128 Mašīna bija novietota starp māju pagalmā Vecpilsētas iela 8. Jo es saprotu, ka pēc satiksmes noteikumiem, jeb kura ceła zīme darbojas līdz nākamam pagriezienam. Manā gadijuma tas ir satarp māju pagalms. Lūdzu izskatīt manu sūdzību. ar cieñu Inese. tāl.nr. [slēpt]@inbox.lv
Rīgas Satiksme - Ļoti auksts tramvajs
Braucot no Juglas līdz Tallinas ielai ar 6. Tramvaju / 57093 / 2. Novembrī pilnīgi no aukstuma drebinājos, jutos priecīga kad bija jāizkāpj. Bija ieslēgts ventilators nevis apsildīšanas kondicionieris. Vai tiešām par dārgo braukšanas maksu nevar padomāt arī par komfortu?
Rīgas Satiksme - Apkalpošanas kvalitāte
Sanāca nozaudēt e-talonu, brīvā brīdī devos uz RS, lai izveidotu jaunu. Viss sākās ar gausu apkalpošanu, klienti pirms manis tika apkalpoti lēnām, nekur nesteidzoties. Sagaidot savu kārtu, izstāstu problēmu, sāk formēt man e-talonu, esmu students un man ir aktivizēta studentu atlaide līdz nākamā gada novembrim (2017.11.10.), bet viņiem vajag vēlreiz apliecību, tas netiek saglabāts sistēmā?? Labi, apliecība bija līdzi, nav problēmu iedot vēlreiz. Kad gausā aizpildīšana un fotografēšana ir...
Rīgas Satiksme - Vai Rīgas satiksme melo kā tītari?!
Augsti godājamā #rigassatiksme labu laiku atpakaļ nāca klajā ar “mierinošu” reklāmu / informatīvo materiālu, liekot man saprast, ka viss ir labi, un autobuss patiesībā nekad nekavē – izņemot 13% gadījumu. Es to bieži apdomāju, stāvot pieturā pie darba – gaidot autobusu, kurš jau tā kursē reizi stundā, bet alternatīvie maršruti ir citā pieturā, uz kuru man jāiet jau laicīgi, paredzot ka tuvākais autobuss kavēs. Bet – ja reiz tikai 13% gadījumu, tad jau vajadzētu apkaunēties un gaidīt kā...