Adrese: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67104800 +371 20361862 |
Fakss: | +371 67104802 |
Kategorija: | Auto / Transports • Sabiedriskais transports |
Sociālie tīkli: |
Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes
Rīgas Satiksme - slikts serviss
Šoferi ir rupji pret pasažieriem. Saprotu, ka labot to nevar un Rīgas Satiksmei tas jautājums nerūp. Man ir tikai viena lieta, ko uzskatu par problēmu - ka manā gadījumā nav iespējas izvēlēties citu transportu. Tāpēc nereti jāatrodas tajā nemotivēto un nepieklājīgo Rīgas Satiksme darbinieku vidē. Šoferu zemais kultūras līmenis apbēdina. Par tādām lietām kā atsaucība u.tml. vispār nav pamata runāt. Tur visiem viss ir pie vienas vietas, ja pasažierim ir kāds jautājums. VEIKSME IR TAD, JA PĒC...
Rīgas Satiksme - Pieturā stacijas laukums stundas laikā nepienāk pēc saraksta ne viens 21.autobuss
2.jūlijā nācu uz stacijas laukuma pieturu, kur plkst.12.34 pēc saraksta Rīgas satiksme domāju braukt uz Imantu ar 21.autobusu, laikā nenāca domāju, ka kavējas, visādi var gadīties, domāju ar nākošo braukt pēc saraksta 12.56, tas arī neatbrauca, gaidīju nākošo, kura arī nebija.Man 21.autobuss ir vienīgais ar kuru aru tikt mājās. Nu jau pagāja stunda un tā ne vienas 21.auto usa vēl nebija. Es iegādājos mēneša biļetes, lai nevarētu tikt mājās? Kāpēc ir tad saraksti, pēc kuriem autobusu nav nemaz?...
Rīgas Satiksme - Водитель 3 автобуса чуть не сбил девочку на пешеходном переходе.
Неадекватный водитель 3 автобуса. Чуть не сбил девочку на пешеходном переходе. Номер автобуса 75728. По направлению в плявниеки, время 12:30. Примите меры, пожалуйста.
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Cilvēkus pārvadā kā malkas pagales,bērnu ratus izliekas neredzam.Pie izkāpšanas pie apmales,lai varētu izcelt bērnu ratiņus,nepiestāj.Nepatīkami.Vainīgi palikām mēs,jo uz transoportu skrējām pēdējā brīdī-piebildīšu,ka ar pieciem bērniem,no kuriem viens ratos,un tukšā transportā,pieturu pirms galapunkta,nenospiedām vajadzīgo pogu(nespiedām,jo nebija nepieciešama platformas nolaišana).
Rīgas Satiksme - Dubultmaksa par braucieniem
5. un 6.jūnijā jaunajā 1.tramvajā pretēji solītam presē tika noņemti 5 vienas stundas braucieni, kaut darbojās vēl 4.tramvaja mēnešbiļete līdz 7.jūnijam ieskaitot un bija javalidējas tai. Zvanot bezmaksas operatoram tas paskaidroja,ka esot bijis jābrauc pa zaķi! nevis javalidē talons! Rīdzinieka kartes nr 0053353433.
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Tā vien šķiet, ka Rīgas satiksmes kontrolieriem primārais uzdevums ir cilvēku pazemot, nogānīt un pilnībā izslēgt no savas darbadienas cilvēcīgumu, iejūtību. 8.07. kāpjot pilnā tramvajā ātri pieliku e-talonu pie aparāta, kad atbrīvojās vieta, apsēdos. Iekāpa kontrole, pasniedzu talonu, bet kā izrādās nav nopīkstināts. Kontroliere sāka skaļā tonī pārmest, kāda es bezgode utt. , lika uz vietas maksāt 20 € , tā kā man tādas naudas nebija makā tad teicu, ka nevaru samaksāt. Turpinājās nepatīkama...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss nekorekta uzvedība kontrolierim
Š. G.07. 05. Plkst. 17.00 atspējoti kāpt autobusā noliku somu, lai sameklētu e talonu. Nebija nobrauktapat 200 metri apmēram, kad pienāca kontrolieris, protams talons vēl nebija fiksēts. Runa nav par to vainīga esmu, tomēr vajag ātrumu kas ne visiem piemīt. Tālāk situācija, ka kontrolieris man atņem talonu, kur ir jau pienākusi nākošā pietura teikdams, ka man jākāp ārā, labi izkāpjam. Darbība notiek sekojoša-kur evor apsargs rādot pie sāniem steku, man sievietei teikdams, ka viņiem viss ir...
Rīgas Satiksme - Neierodas laikā / neierodas vispār
Šodien (17.05.17.) atnācu uz pieturu (Astrida Briāna iela) aptuveni 15:55, lai brauktu ar 11. autobusu 16:03. Šis autobus neatbrauca vispār. Nogaidīju līdz nākamajam autobusam, kam bija jāpienāk 16:25. Tas atbrauca tikai 16:40. Un šī nav vienīgā reize, kad šādi gadījies. Arī agrāk, sestdien, 13. maijā, 11. autobuss neatnāca ne pēc darbadienu grafika, ne pēc brīvdienu. Cik atceros, ir bijušas tikai aptuveni 3 reizes, kad autobuss ir atnācis pareizajā laikā.
Rīgas Satiksme 11 trolejbuss - darba pienākumu nepildīšana
Nu tātad.. Katru rītu es braucu uz darbu ar 11.trolejbusu, kuru gaiu pieturā "Nīcgales iela" Laiks, uz kuru eju uz pieturu, lai paspētu uz darbu, ir 8.57, taču NEKAD, vēlreiz NEKAD tas nav laikā vai vispār izlaiž šo reisu, kā rezultātā es vienmēr nokavēju darbu un nav jau garantija, ka nākamais atnāk laikā. Es neredzu īsti iemeslu kavēšanai, ja ir labi laikapstākļi un troljebuss brauc no centra pa vienu no īsākajiem maršrutiem. Troljebusa vadītājs nespēj atbildēt, kāpēc iepriekšējais nav vispār atnācis. Tāda sajūta, ka tas brauc, kurā laikā pats vēlas.
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Jauks dienas sākums - vadītāj, varbūt var iztikt kaut kā un nepiespiest cilvēkus durvīs? ! Ja ņemt vērā, ka visi pasažieri iekāpa laicīgi, toties vadītājs, balstoties uz savu "prātu "izlēma tās aizvērt, pat tad, kad iekāpa tikai pirmie pasažieri. Konkrētā sūdzība un konkrētu tramvaja vadītāju, kas 20.04.17 Iļģuciems - Mīlgrāvis pieturā buļļu ielā plkst 05.59 rīkojās ļoti nekorekti.
Rīgas Satiksme - 14 aprīli no Rīdzinieka kartes noņema pilnu biletes cenu
14 aprīlis 2017 gadā ir svētku diena, bija rakstīts, kā transports kurses pēc brīvdienu saraksta. Kad braucu uz centru 3 trolejbusā no rīdzinieka kārtes e-talona bija noņemta bilete 1,15 vērtībā , radot atlikumu, kas man var būt tikai brīvdienu biļetem. Uzreiz sapratu, ka nepareizi noņema, pajautāju trolejbusa vadītājam cik šodien maksā, viņš teica, kā brīvdienas. Kad braucu atpakaļ, citā transportā, autobusā, viss bija pareizi noņēms 0,60, uzrādījās pareizs mans atlikums 1 biļete.
Rīgas Mikroautobusu Satiksme un Rīgas satiksme - Neadekvāts slimms galvā šoferis gandrīz nosit klientu
Neadekvāts, manuprāt, kriminogēns, pabiris jau būrī, mēsls-atlieka, slims galvā šoferis, kurš nesaprot un nejēdz latviski (krievu urlla) gandrīz nosit klientu. Tikai tapēc, ka viņam paprasa, cikos aties mikrinhs. Uzbruka, jo tjipa iztraucēja viņu, kad viņš atradās (!) mikriņā-savā darba vietā. Uz to rm$ vadībai dziļi uzjāt. Atbildes nav arī pēc mēneša, lai gan viņu mājaslapā rakstīts, ka atbild 5 dienu laikā. https://goo.gl/yUhdpZ Lai visi tagad redz, kā rm$ melo. Ieliek info, ka tjip vini tā...
Rīgas Satiksme - Nelaipns šoferis
Uz Kr.Valdemāra ielas , Bruņinieku ielas pietura staveja 3 trolejbuss sastreguma un rezultata sanaca ka viņš tieši staveja pieturā un uz priekšu nekustejās deļ sastrēguma. Tagad pats drausmigakais šoferis nevienu ne iekša ne ārā no transporta laigan vins kopumā nostaveja vismaz 10min pietura. Beigas redzeju ka divi puiši ar varu ataisija durvis un izkapa knapi jo iespiedas durvis. PALDIES RIGAS SATIKSMEI PAR JAUIKIEM ŠOFERIEM.
Rīgas Satiksme - Par mazu autobuss!
Labdien! Gribu sūdzēties esmu neapmierināta ar 56 autobusa izmēru cilvēki ir daudz kopš mazā dzeltenā autobusa ir mainījies uz veco autobusu tas nau normāli bērni ar somām stāv bet pensionāri sēž un skatās uz mums un runājas, domāju kad vajag likumu kuros noteiktos laikos pensionāri var braukt jo bērni tas kad skolās sēž nenozīmē kad viņi nepiekšut un atvainojiet ja viss autobuss ir pilns ar veciem cilvēkiem tad mēs nēesam cilvēki ja mēs nevaram apsēsties... + pensionāri ir nekaunīgi un grūsta...
Rīgas Satiksme - Nepareiza zona apmaksāju autostāvvietu
17.03.2017. Es Diāna Teļegina izmantoju autostāvvietu Merķeļa iela 11 ar transportlīdzekļa BMW X-5 numuru RZ-88 no pulksten 8:29-9:53 un apmaksāju ar mobilo tālruni 27180146. Norāda nepareiza zona B bet samaksāju 3,€ Tas bija zona A... Tagad es dabūju sods papīru. Kāpēc man jāmaksā 2 reizes?! Tā ir mana kļūda bet tā ir nav godīgi. Es lūdzu izņemt no manis šo soda. Nākamā reize es būšu uzmanīgāk . Paldies par saprotams. Ar cieņu DiānaT.
Rīgas Satiksme - Krāpšana
Jau kuro dienu 3. Autobuss pieturā "Ūdens iela" maršrutā Daugavgrīva-Pļaunieki plkst. 17:06 neierodas! Tie regulāri nenāk. Un ja nu kāds no trešajiem atnāk, tad vienmēr 3 min par ātru! Tad nomainiet laikus un nečakrējiet cilvēkus. Par ko es maksāju tādu naudu, ja autobuss neatbrauc, vai konkrētajā laikā jau sen ir pametis pieturu. Sakārtojiet aistēmu! Paldies.
Rīgas Satiksme - NekorektS satiksmes planojums
Некорректный планировщик маршрута. Отправила подругу. Пишломь на такси додобираться, т.к. информация на сайте оказалась ложной. Уж исправьте сайт. Билеты на транспорт не столь дешовые чтобы оплачивать ваши ошибки . И зарплаты ваши не столь малы!
Rīgas Satiksme - Pazemošana
Esmu vienmēr pircis e-talonus un neesmu braucis nesamaksājis, arī šoreiz biju pilnībā samaksājis par savu braucienu. Iekāpa kontroliere SANDRA MEŽOKA. Pēc tam, kad iedevu viņai savu rīdzinieka karti pārbaudei, viņa paziņoja, ka man jāmaksā sods 3 euro. Iemesls: neesmu atkārtoti nopīkstinājis stundas e-talonu. Es to esmu darījis vienmēr, biju pārliecināts, ka arī šoreiz, bet acīmredzot tas netika reģistrēts (bet BIJU SAMAKSĀJIS PAR BRAUCIENU). Rīdzinieka karti viņa neatdeva, bet 10 minūte...
Rīgas Satiksme - Rīgas Satiksme netaisnīgi piedzen sodu
Labdien! Gribētu padalīties ar savu negatīvo pieredzi ar "Rīgas satiksmi". 2016.gada pavasarī esmu nozaudējusi savu rīdzinieka karti, bet tā kā sabiedrisko transportu izmantoju ļoti reti, konstatēju to tikai pēc dažiem mēnešiem un maijā devos uz RS klientu centru atjaunot karti. Pateicu ka esmu to pazaudējusi, samaksāju par atjaunošanu, kā arī man pat ielādēja jaunajā kartē neizlietotus 15 braucienus, par ko biju patīkami pārsteigta. Bet šī gada janvārī saņēmu no RS vēstuli par parādsaistībām...
Rīgas Satiksme - Neuzmanigums...
Hey...pretigi iedomaties man ka jaunajai maminai ka tomer pastav cilveki kas neievero tevi vai ir rupji iespiezot starp durvim vai no 5-6 sutit antikos variantus kuros es pec operacijas nevaru iecelt ratus vai citas maminas ar ratiem jo nav neviena kas varetu palidzet...fuuj sakat tak ieverot kas notiek jums apkart nevis braukt taisni ka pagadas...