Adrese: |
Krasta iela 105A Rīga Latvia - LV-1019 |
---|---|
Tālrunis: | +371 66778899 +371 66165555 |
Informācija: | RD Electronics ir starptautisks uzņēmums un plaši pazīstams zīmols jau vairāk kā 27 gadus, ar plašu un kvalitatīvu preču klāstu.
|
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Elektronika un Tehnika • Elektronikas un Tehnikas veikali |
Sociālie tīkli: |
RD Electronics - Sūdzības un atsauksmes
Rd Electronics - Organizēta krāpšana
Tika nopirkta plīts RD veikalā, kuru ieteica veikala darbinieki. Pieslēgt dzīvoklī neizdevās (acīmredzot, domāts trīsfāzu pieslēgumam), ar kļūdām ieslēdzās tikai 2 riņķi, tāpēc nemaz nebija lietots un tādā pat stāvoklī 14 dienu laikā aizvedu atpakaļ uz veikalu. Diemžēl citu atsauksmes izlasīju tikai tagad, jo tālāk viss notika pēc viņu organizētās shēmas. Nekādus termiņus viņi neievēro jeb pārsniedz, naudu neatgrieza, jo esot mehāniski bojājumi - pirkstu nospiedumi (?!), skrāpējumi u.tml. Lieki...
Rd Electronics - 4 mēnešus nepiegādā preci
Pasūtījumu veicu 04.06.Vakar, 26. jūnijā atkal saņēmu vēstuli, ka prece būs piegādāta vēlāk. Tādas vēstules par šo periodu es saņēmu deviņas! Protams, ka nauda bija samaksāta iepriekš, un par piegādi arī. Un prece joprojām stāv lappusē, šobrīd rakstīts, ka pieejama būs 11. oktobrī, tikai kurā gadā nav noradīts. Piezvanīju, lai atteiktos, bet konsultante vispār nekādu problēmu neredzēja, viņa teica - bet mēs taču sūtījam jums vēstules, ka piegāde aizkavējas. Un kad es pajautāju, cik man vēl bija...
Rd Electronics - Apkalpošana
Sūdzība nav par iegādāto preci, bet gan par Ogres filiāles darbinieku komunikāciju ar klientiem - arī trīsreiz pateiktu "nē" nedzird un beigās teju vienīgais veids, kā ātrāk izkļūt ko veikala (jo laiks mums tiešām bija ierobežots), ir piekrist viņu izspiešanai ar papildus garantiju. Katrs, protams, dara savu darbu, bet darbiniekiem klientu apkalpošanas sfērā tomēr būtu jāsaprot, kā komunicēt ar klientu tā, lai viņi gribētu atgriezties. Godīgi sakot, pēc šādas izspiešanas atgriezties konkrētajā veikalā vairs nevēlos. RD Electronics, iemāciet saviem darbiniekiem dzirdēt un nepārtraukt klientus.
Rd Electronics - Krāpšana, sliktais serviss
Приобрела телефон iphone se 2020, в рассрочку без процентов. Покупку совершила в магазине Rd Elektronika. Продавец втюхал мне страховку с самориска, заведомо зная что на телефон нет деталей. И вот трещина на экране, пришло время воспользоваться страховкой. Оказалось что на данный телефон у них нет экрана…якобы Эпл не производит…хотя в других сервисах предлагается ремонт. И теперь я должна заплатить самориск 74€. На мой вопрос почему я должна от суммы телефона, хотя повреждён только экран...
Rd Electronics - Плохой сервис
Купили в их интернет магазине мобильный телефон 8 сентября. После завершения заказа и оплаты прислали сообщение, что товар надо ждать 9 дней. На следующий день пришло сообщение, что задержат ещё на три дня. Через 12 дней никакой информации о товаре, позвонила сама, чтобы узнать. Грубо ответили, что пока информации нет. Через несколько часов позвонили и сказали, что телефона не будет, а деньги они вернут через 14 рабочих дней.
Rd Electronics - Garantijas remonts
Nodevām Roidmi F8 xiaomi putekļsūcēju garantijas remontā jūnijā mēnesi. Atpakaļ atsūtīja it kā salaboto, tikai pēc diviem mēnešiem. Pārbaudījām ar pārdevēju veikalā, izrādās ka neko ne salaboja. Atpakaļ sūtam. Vēl viens mēnesis pagāja. Ne ziņas, ne miņas. Pie jums tas ir normāli? Trīs mēnešus dzīvot bez putekļsūcēja? Viss ko man Saka, gaidām atbildi no servisa. Da bļāviens! Cik ilgi labos preci? Pusgadu, gadu?
Rd Electronics - Bojājums
Rd electronics veikalā tika pasūtīts monitors, lg ultragear 32gn600-b, viss jau būtu kārtībā. Tikai! 1. Pasūtījums iekavējās, par ko mūs nepabrīdināja 2. Kad pasūtījumu atnācām izņemt, uzbāzīgi piedāvāja papildus vip garantiju, kur vairākas reizes tika minēts, ka to mums nevajag, labi vismaz par to sanāca atteikties 3. Lietojot ierīci mazāk kā nedēļu, atradām vismaz 3 izdegušus pikseļus, atbraucām uz rd veikalu, pajautājām, kas tādā situācijā jādara, darbinieki ņirgājoties par to, ka mum...
Rd Electronics - slikts serviss
Pasūtīju elektroniku (ar samaksu veikalā) , kura bija ļoti vajadzīga skolas sākumam 06.09.2021 nākamajā dienā uzraksta ka būs 12.09.2021. Pastījos internetveikalā tā prece ir jau izpārdota. Tad pēc 2 dienām uzraksta ka 17.09.2021 būs, uzzvanu un saka, ka kaut kāda kļūda noliktavā, un ka ir jāgaida, jo nezin kad būs pieejams un nezin vai vispār būs. Nu tad arī lai nav, atteicu pasūtījumu un pasūtīju līdzīgu preci uzticamākā veikalā. Mans draugs arī teica ka 3nedēļas bija gaidījis līdz saņēma preci, man nav tik daudz laika.
Rd Electronics - Piegāde
Pasūtīju lielgabarītu tehniku. Noformējot pasūtījumu, piegādes laiks bija noradīts 14.09. Pēc tam man paziņoja, ka 15.09. Mans pasūtījums nodots kurjerfirmai. Arī uzzināju, ka "kurjerfirma" ir Latvijas pasts (superīga izvēle...) . 16.09. Uzzvanīju kurjerfirmai un uzzināju, ka 20.09. Būs vairāk informācijas par piegādes datumu. Cerams šogād saņemšu:)
Rd Electronics - Slikts serviss
Divreiz atsūtīja īsziņu par to, ka var izņemt pasūtījumu. Labi, pirmajā reizē aizbraucām un viņi saka, ka ir notikusi kļūda un pasūtījums nav vēl atnācis. Otrreiz speciāli braucām pakaļ pasūtījumam, bet atkal nekā, kļūda īsziņā. Šī bija pēdējā reize, kad izmantošu šo veikalu!
Rd Electronics - Prece netiek piegādāta
Totāla bezatbildība Pasūtīju veļas mašīnu un trauku mazgājamo mašīnu 24.08. Visu apmaksāju. Šodien 10.09. Joprojām nekas nav piegādāts un nekādu ziņu par to. Piezvanīju pa telefonu, kur mani trīs reizes savienoja ar kādu citu dienestu. Tad teica, ka, ja prece nodota kurjeram, tad viņi neko vairs nevar darīt. Bet nauda taču samaksāta viņiem (kopumā prece maksāja apmēram 800 eiro) . Ja šodienas laikā nekas nemainās, plānoju pasūtījumu atcelt, cerot uz naudas atgriešanu.
Rd Electronics - Slikta garantijas apkalpošana
2020. Gada decembrī tika iegādāts dators Lenovo. 2021. Gada jūnijā tika konstatēts baterijas defekts - dators nelādējās, dators nestrādāja bez baterijas. 2021. Gada 7. Augustā tika iesniegts garantijas remontam. Līdz 2. Septembrim netika sniegta nekāda informācija par garantijas remontu. 3. Septembrī piezvanīja un paziņoja, ka dators it kā esot salabots, bet kad tiks piegādāts - nav informācijas. Šobrīd datora piegāde veikalā tiek plānota ap 13. Septembri, tas ir 38 dienas kopš datora...
RD Electronics -MK-TRADE - MTTC Telefonu Serviss - Умышленная порча купленного товара - вымогание денег на платный ремонт
Не прошло и нескольких месяцев после покупки xiaomi redmi 9 в rd-electronics, как у телефона во время разговора стал пропадать звук (я слышу, меня через какое-то время становится не слышно) . Телефон был сдан в гарантийный ремонт в магазин. При приёме констатированы "царапины". И хотя сверху были не царапины, а стекло, и телефон только лежал дома как второй запасной, ладно, царапины так царапины. Через несколько недель ожидания звонок из магазина: в гарантийном ремонте вам отказано, потому что...
Rd Electronics - Nestrādājoša baterija
Pasūtīju interneta veikalā telefonam jaunu bateriju. Tā tika piegādāta Rd electronics veikalā. Kad baterija tika nomainīta, tā nebija lietojama, jo nedarbojās. Uz baterijas norādīts 2016 gads - pieņemu, ka ražošanas gads. Pat telefona oriģinālajai baterijai ir 17 gads. Protams čeku nevaru atrast, kas protams ir mana vaina.. Bet šajā veikalā tiek tirgotas vecas, nestrādājošas baterijas.
Rd Electronics - Krāpšanās ar piegādes termiņiem
Gribu brīdināt citus pircējus - nepaļaujieties uz "Rd Electronics" internetveikalā norādītajiem piegādes termiņiem. 27.08.2021. "Rd Electronics" internetveikalā pasūtīju mobilo telefonu samsung galaxy a52. Piegādes termiņš (saņemot veikalā Ventspilī) tika norādīts 02.09.2021. , taču 30.08.2021. Saņēmu e-pastā vēstuli, ka piegāde kavējas un pārcelta uz 14.09.2021. Nebija laika uzreiz sazināties, bet, 31.08.2021. Atverot "Rd Electronics" internetveikala mājaslapā manis izvēlētā telefona modeli...
Rd Electronics - Mums atsaka atgriest naudu vai mainīt preci
Tika aizsūtīts telefons uz garantijas remontu, bet pēc tā saņemšanas problēma nepazuda. Tagad tika telefons atgriezts uz maiņu vai naudas līdzekļu atgriešanu. Gaidām jau vairāk par 2 nedēļām un mums tiek info centra pateikts ka defektu nav atraduši un mums ir atteikta apmaiņa un naudas līdzekļu atgriešana 85, - eiro vērtībā.
Rd Electronics - Ļoti slikts serviss
Nepērciet papildus garantijas datoram! Piekritām paņemt papildus garantiju datoram 5gadi. Datoru jau otru gadu nesam uz apkopi, bet izrādās ssd disks ir beigt, katru reizi! Tas ir normāli!? Sūdzību par to, ka datoram kaut kas neiet vai kaiš mums nebija, vēlējāmies veikt tikai apkopi - iztīrīt putekļus! Bet nu jau datoru neesmu redzēJusi gandrīz 2 mēnešus. Datoru izmantoju tikai studiju vajadzībām! Un ziņu nekādu, cik ilgi, kas noticis! Pat nepajautāja vai vēlos saglabāt failus, kas ir palikuši datorā!
Rd Electronics - Atbaidošs serviss un faktiski krāpšana.
Nožēlojams krāpnieku kantoris. Pasūtīju preces i-veikalā par 260€ un veicu samaksu, t. Sk. , par kurjeru. Veicot pasūtījumu, bija norādīts, ka piegāde ar kurjeru 2 dienu laikā, t. I. , 20.08. Nākamā dienā saņemu sms, ka piegāde būs 27.08. Zvanu, pasaka, ka “kļūda sistēmā”, un būs 23.08. Šodien, 20.08 man zvana no kantora un Saka, ka būs 24. Vai 23.08. Ok. Tad sāk ļoti nepatīkami uzbāzties ar papildus 2 gadu garantiju kombainam. Kad atteicu pirkt papildus garantiju, pēc brīža zvana vēlreiz un...
Rd Electronics - Slikts serviss
Tirdzniecības vietā nodevu uz garantijas remontu pulksteni, teica, ka 30 dienu laikā tiks rasts problēmas risinājums. Pāris nedēļas vēlāk saņēmu zvanu no servisa, ka pulksteni salabot nevar un, ka to apmainīs pret jaunu, diemžēl citā krāsā, jo tā kuru biju iegādājusies vairs neesot pieejama (tam piekritu) , lai gaidot ziņu no veikala, kad varēs saņemt jauno pulksteni. Dažas nedēļas vēlāk devos uz veikalu, lai noskaidrotu, kad saņemšu pulksteni, jo ne no viena ne ziņas. Veikala darbinieki...
Rd Electronics - Плохое обслуживание
Покупали много вещей в этом магазине и знаете уже после какого раза ну неприятно, двояко и смешно! Когда помогают выбрать товар то расписывают рассказывают какой лучше, супер отлично, спасибо. Но при этом когда идёшь покупать, то на кассе тебе говорят как все плохо и что обязательно нужна их гарантия. Покупая стиральную машину повелись на это, причём сейчас анализируя, женщина показала папку документов со словами «представляете эта вся папка проблем с стиралками» на тот момент поверили, сейчас...