NVA - Slikts serviss
Nevienam vairs nav noslēpums par attieksmi pret klientiem un darbu valsts iestādēs. Kā minimums - neprofesionāli. Negribīgi par negatīvo... Uzaicinājums uz vizīti klātienē. Vizītes mērķis? Darba inscenācija. Resursi - laiks, degviela, darbaspēks u. C. Prieškam? Neviens īsti nezin. Norāda, ka var palasīt mājaslapā.
Priekšlaicīgi informē par laiku un vietu. Vieta nemainīga, laiks mainīgs. Pases nav - neapkalopojam un iepriekš nebrīdinam - pašam jāzin. Apzināti ieņem pozīciju, kas ir vienpusēji izdevīga. Neapkalpots klients - brīvs laiks. Viena no replikām: "pieraksts bija pie kolēğes, es viņu aizvietoju, man nav jums laiks. " kā vienmēr "lieliska" pieredze apmeklējot valsts iestādes. Ceru, ka vēl viens komentārs būs solis tuvāk pārmaiņām.
Pievienot komentāru