NVA - Nekorekta attieksme no darbinieces puses
Nekorekta attieksme no darbinieces Pranaites. Konsultācijā runāja paceltā balss tonī un ar tādu nepieklājīgu attieksmi. Jebkurš var nonākt bezdarbnieka statusā un diez vai šai kundzei ir tikpat daudz augstākās izglītības kā konkrētajā situācijā monētajam klientam. Ieteiktu apdomāt šādiem darbiniekiem savu nostāju pret klientu, jo nekad nevar zināt, vienu dienu arī NVA darbinieks var sēdēt klienta vietā.
Šķiet NVA būtu jāstrādā empātiskiem darbiniekiem, kas tiešām uzklausa, saprot un spej ar savu komunikāciju palīdzēt nevis komunikācijā pazemot klientu.
Ieteiktu biežāk darbiniekiem nodrošināt apmeklēt saskarsmes psiholoģijas kursus
Komentāri (1)
Jā, pilnībā piekrītu, viņa bija mana konsultante. Jutos pazemota. Vakances nevar piedāvāt atbilstoši izglītībai, pieredzei un atalgojumam, bet pārmet, ka neko pati neatrodu. Garastāvokļa cilvēks. Blakus kolēģi bija laipni, izskaidroja piedāvājumus, piedāvāja variantus, bija patīkami klausīties. Man izdrukāja vakanci, man neatbilstošu, pat nepastāstot, un vizītei datumus un laikus nesaskaņo. Bāž sejā bezdarbnieka pienākumus. Pieteicos uz iestādi nenorādot vakanci, izsmēja ,,Vai ar augstāko izglītību par apkopēju būšu gatava strādāt?'' Nepatīkama pieredze.