Adrese: |
Aiviekstes iela 5 Rīga Latvia - LV-1003 |
---|---|
Tālrunis: | +371 67074255 |
Fakss: | +371 67113147 |
Darba laiks: |
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 |
Kategorija: | Tirdzniecība |
Sociālie tīkli: |
Narvesen - Sūdzības un atsauksmes
Narvesen - Sliktā apkalpošana
Interesanti, kā var tādā paskatā vispār ierasties darbā.? !? Es piegāju pie narvesen gribēju nopirkt sev nepieciešamo preci, man atbildēja (lēni, nesaprotami,) "es neesmu pārliecināta, kad jūs samaksāsiet un kase nestrādā". Tajā pašā laikā aiz manis stāvēja sieviete, kurā pirka biezpienmaizi, viņai naudu paņēma, un tad es uzdevu jautājumu kāpēc es nevaru iepirkties, viņa atkal atbildēja to pašu, ka kase nestrādā.. Tad man rodas jautājums, vai to biezpienmaizi vispār izsita caur kasi. Pēc viņa...
Narvesen - E-talons
Lūdzu, lūdzu, lūdzu beidziet pārdot e-talonus , ja nevarat reģistrēt braucienus, par kuriem nopirkts talons. Gandrīz katru otro nedēļu jāiekrīt uz šo. Jastrādā ir rūpīgāk nevis tik pavirši. Ja ienāks kontrole RS autobusos, ko tad man darīt - dabūt lielu sodu Jūsu nekompetences dēļ. Lūdzu apmāciet savus darbiniekus un dariet visu, lai tā vairs nenotiktu.
Narvesen - Slikts serviss
Sovakar iegaju Narvesena, kas atrodas, pie baznicas, lai nopirktu heetus prieks IQOS cigaretes. Pardevaja, man pajautaja uzradit dokumentus. ilze vai inese vards vinai bija. Es vinai paradiju caur telefonu savu pasi, kas ir deriga un nav viltota. Jo orignali viss man bija jaatstaj skola. Un vina man pateica, ka pardot nevar, kamer es neuzradisu savu pasi vai ID karti orginala formata. Es paliku soka, jo man vienmer ir pardevusi, kad uzradu caur telefonu. Pat pagajusaja nedela, saja pasa...
Narvesen - Krāpšana
Gribētu izteikt sūdzību par narvesen (pretī “bērnu pasaulei”) darbiniekiem jaroslavu un viņa dzīvesbiedru, kuri abi tur strādā. Steidzos no rīta uz darbu, pirku 4 braucienus pie jeroslava (ar vienreizējo e-talonu) , reģistrējot braucienu transportā, izrādas, ka uzlikti tikai 2 braucieni, kaut gan tika samaksāts par 4! Šodien atkal sanāca tā, ka diezgan steidzos, apkalpoja viņa dzīvesbiedrs, pirku 2 braucienus, samaksāju par 2, reģistrēju braucienu transportā, man ir iedots nederīgs etalons, bez...
Narvesen - Kliedz uz sievieti, kura ir stāvokli
Man vajadzēja nopirkt studenta braucienus, bet darbiniece Sandra pārdeva man parastos braucienus, sakuma nesapratu kāpēc man tik maz atlikuma, paskatījos uz čeku un sapratu. Pateicu viņai, bet viņa saka kliegt uz mani. Vispār ir normāli kliegt uz sievieti kura ir stāvokli? Viņa pat neatvainojas un vīrietis blakus, kas traucēja viņai stradat teica, ka tā ir mana vaina. Briesmīga apkalpošana. Tai darbiniecei vienmēr kkas nesanāk. Man šķiet, ka tādiem agresīviem darbiniekiem nevajag stradat apkalpošanas sfera...
Narvesen - Uzvedība
Esmu sašutusi par pārdevējas uzvedību. Šorīt 7.00 Tatjana visu pieturā esošo cilvēku klātbūtnē, izteikusies pa kioska lodziņu,apvainoja mani, dzeršanā.Pirmkārt es nelietoju alkoholu, otrkārt vai tā ir reakcija uz manu sūdzību sestdien?Jauks sakums darba dienai vai ne?
Narvesen - Krāpšana
Krāpšana un neizprotams princips. Man ir 26 gadi, es katru darba dienu iepērkos Narvesena pie mēbeļu nama. , jo man ir pa ceļam līdz pieturai un citur man iespējas iepirkties nav jo braucu uz Rumbulu. Pārsvarā papildinu e-talonu pērku brokastīm šokolādes un biezpiena kūkas cigaretes katru reizi es uz radīju pēc pieprasījuma Id karti, lai nopirkt cigaretes, mani tur jau pazīst, šodien diemžēl ir nozaudēts maks, un Id taj skaitā, prasu cigaretes uz ko man rupji atbild - nē nevar dokumentus, e...
Narvesen - Slikts servis
Labdien.Šdien pēc pārdevas vārdiem kiosks strādā no 7.00. Darbā viņa ieradās 7.15, uz lūgumu mani apkalpot, viņa paprasīja skaidru naudu, kad pateicu ,ka man ir karte, patieca, ka kartes .nepiņem un sāka slaucīt ielu. 7.30 mani apkalpojja un brīnumainā kārtā karte tika piņemta. Vai tiešām man būtu jāgaida uz pārdevēju 30min kamēr viņa sakarto savu darba vietu, vai tas nebūtu jādara pirms darba laika? Čeku arī iedeva tikkai pēc oieprasījuma. P.S apkalpoja: 41 Tatjana
Narvesen - Nepareizs biļešu braucienu, skaits pluss tukšs e-talons iedots
Labdien, šodien gāju uz savu Narvesenu nopirkt biļetes sabiedriskajam transportam. Doma man bija šāda: pārdevējam prasīju 2 biļetes uz manas Rīdzinieka kartes, un 2 biļetēs uz parastās dzeltenās biļetes, jo pirku diviem cilvēkiem biļetes, kad Rīgas centrā sagaidīju ciemiņu iekāpām 7 tramvaja lai brauktu pie manis, reģistrēju braucienus, savu Rīdzinieka karti reģistrēju, bet ciemina dzelteno biļeti nē, izrādījās ka dzeltenais talons ir tukšs,un 4 braucieni ir salikti mana Ridzenieka karte...
Narvesen - Beidzies derīguma termiņš
Nopirku sev Belvita cepumus. Kad pēc kādas stundas vēlējos ar tiem pamieloties, sapratu ka cepumiem ir dīvaina garša. Papētot derīguma termiņu, sapratu ka tas jau ir beidzies 14.03.2019. Interesanti, vai derīguma termiņi veikalā vispār tiek kontrolēti, vai arī tas ir jādara pašiem klientiem? Liels "paldies", par "gardām" brokastīm! Ceru uz Pvd vizīti autoostas Narvesen!
Narvesen - E-talons
Ehh, cik reizes bijis, kad Narvesen e-talonā nav iesists tik daudz braucienu, par cik samaksāts. Uzticoties godaprātam, čeku parasti neņemu, bet tad atskārtu Rigas satiksmē, pīkstinot talonu, ka daļa braucienu, par ko samaksāts, nemaz nav. Labi, ka nav sanacis uzdurties sajas reizes uz kontroles, citadi naktos maksat lielu sodu si uznemuma darbinieku nolaidibas del
AtrisinātaNarvesen - Krāpšana
Tiko nopirku 2 stunda braucienus uz savu Rīdzenieka karti, pārdevējs paprasa vai man vajāg čeku, es atsakos (jā, pats vainīgs), bet kad iegāju tramvajā, man bija tikai viens, jau bijušais brauciens. Ka tā var vispār, es ta sapratu ka pārdevējs tā pēc arī paprasa par čeku...
Narvesen - Slikts Serviss
Sūdzību, rakstu sakarā ar to, ka dzīvoju tuvumā šim "Narvesenam", un katru reizi kad dodos uz "Narvesen" veikalu, tas ir uz laiku aizslēgts, un tas tā jau ir pēdējos divus mēnešus, pa vairākām reizēm dienā, es saprotu, ja ir jāuztaisa pauze, vai strādā tikai viens darbinieks, bet šinī gadījumā izskatās, ka kāds tur vienkārši guļ darba laikā, jo citreiz, ir pat uzlikts pulkstenis, ka uz pusotru vai divām stundām slēgts, nevienā citā "Narvesen" veikalā, nekad neesmu neko tādu piedzīvojis, bet...
AtrisinātaNarvesen - Atmosfēra
Labdien, jūs tiešām uzskatāt, ka man kā patstāvīgam un pārējiem klientiem jāklausās lamuvārdi, īpaši tad ja blakus ir mazi bērni? Runa iet par šīs nedēļas pirmdienas pirmo dienas pusi, kad “Narvesen” veikalā (Origo, pretim “Laimas” veikalam) iekštelpā, nezinu vai tā ir ģērbtuve vai noliktava, bet no turienes skanēja ļoti skaļi un ļoti rupji lamuvārdi. Un cik te lasīju tad šī nav pirmā tāda tipa sūdzība!
Narvesen - Slikts serviss
Labdien! Man kā patstāvīgajam klientam jau ir apnicis uz šo skatīties, domāju ar skolas sākumu, kas mainīsies, bet nekā! Respektīvi, Marijas ielas 2 Narvesen, veikals (kua var ieiet iekša) , vadība vispār neciena klientus un savus darbiniekus? Plskt 7 no rita rinda līdz ar durvim, kasē viens cilvēks, liels pluss pārdevējam kurš ar smaidu meginaja visu apkalpot un atvainojās par rindām, nenoķerot stresu, vismaz tā izskatījās, patīkams jauns cilvēks! Nepietiek ar to kad rinda bija līdz ielai...
Narvesen - Slikta apkalpošana
Sveiki! Vēlos iesniegt sūdzību par par Narvesen 1047, darbinieku vārdā Mārtiņš! Strādāja 28.08. Liekas, ka pārdevējs ir lietojis kādas narkotiskas lietas, pilnīga necieņa pret klientiem! Pajautāju vai var uzsildīt karstmaizes, atbilde saņemu atraugu! Būtu jauki, ja tādus darbiniekus vairāk neredzētu! Paldies!
Narvesen - Vilšanās, atkal un atkal
Narvesens kas atrodas Ropažu un džutas ielas krustojumā, es netālu dzvoju jau gadu, un pa visu šo laiku esmu iepirkusies tur 2 reizes. Iemesls, vienmēr aizvērts, gaidu 5 minūtes, neviens nenāk, aizvērts ir tikai priekšējais stikls, pēc tā noprotu ka kiosks strādā. Un tā ir gandrīz kayru reizi kad tur dodos, ap pulkstens 11.00-13.00, šajā laika periodā. Vilšanās atkal un atkal. Rezultātā minūtes vietā, kas it nepieciešams lai nopirktu etalonu, man ir jākavē darbs un jāiet uz Zemitānu iela...
Narvesen Tavs palīgs ikdienas steigā. - Krāpšana
Sveiki! Vēlētos izteikt sūdzību par 103 kiosku kas atrodas pie centrāltirgus! Es vēlējos iegādāties brauciena viedbiļeti 10 braucieniem, bet uz viedbiļetes nebija neviena brauciena un nesaņēmu atpakaļ visu atlikumu un apkalpošana bija ļoti rupja un kad jautāju pirkuma čeku teica, lai eju un rakājos pa miskasti un meklēju ja tik ļoti vajag!
Narvesen - Ļoti slikta attieksme
Kārtējo reizi apmeklējot T/C Origo veikalu, un ierodoties Narvesen veikalā kas ir dzelzceļa pusē, es saskāros atkal ar savu "viss mīļāko" pārdevēju, nu jau blondiem matiem un riņķi snīpī. Attieksmē nekas nav mainījies, kā lamājas ar savu kolēģi, tā lamājas, ka ausis vīst, skatās arī kā bullis ieraugot sarkano palagu, cik es saprotu, tad priekšniecība pilnīgi neko netaisas darīt lai klientiem būtu ērti iepirkties. Izskatās la būs jāiet pie kaimiņiem un blakus veikalu.
Narvesen - Nesaprašanās
4.08.19 Autoostas narvesenā vēlējos nopirkt šķiltavu pardevējs pieprasa dokumentus, parādīju, paprasīju kopš kura laika par šķiltavu iegādi jārāda dokumenti (pati tirdzniecībā strādāju tāpēc pirmā dzirdēšana) , pateica ka jārāda un viss īsti neko nepamatojot. Cik palasīju lv likumdošanu, bērniem aizliegts pārdot nedrošas šķiltavas, bet tagad jau tādas pārdot ir aizliegts vispār. Tad rodas jautājums vai narvesen vēljoprojām pārdod nedrošas šķiltavas? Un vai tiešām pērkot šķiltavas utt ir jārāda dokumenti.?