Narvesen - Slikts servis
Labdien.Šdien pēc pārdevas vārdiem kiosks strādā no 7.00. Darbā viņa ieradās 7.15, uz lūgumu mani apkalpot, viņa paprasīja skaidru naudu, kad pateicu ,ka man ir karte, patieca, ka kartes .nepiņem un sāka slaucīt ielu. 7.30 mani apkalpojja un brīnumainā kārtā karte tika piņemta. Vai tiešām man būtu jāgaida uz pārdevēju 30min kamēr viņa sakarto savu darba vietu, vai tas nebūtu jādara pirms darba laika? Čeku arī iedeva tikkai pēc oieprasījuma.
P.S apkalpoja: 41 Tatjana
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Lūgums atrakstīt [email protected], precizējot, kurā no Narvesen tirdzniecības vietām iegriezāties.
Komentāri (4)
Ir gan jābūt lielai pacietībai stāvēt pusstundu pie viena kioska. Apbrīnojami.
Un kad tu ierodies darbaa? Stundu ieprieks, lai visu sakopt? Nevajag no citiem absurda prasibas celt, paskaties no sakuma uz sevis.
Diežēi es es veikalu nevaru atvērt 30.min. vēlāk. Tā kā man ir jābūt pusstundu ātrāk. Kiosks arī ir veikals un ir jānopērk braucieni/
Izskatās, ka tu vispār nestrādā.