AtrisinātaNarvesen - Krāpšana
Tiko nopirku 2 stunda braucienus uz savu Rīdzenieka karti, pārdevējs paprasa vai man vajāg čeku, es atsakos (jā, pats vainīgs), bet kad iegāju tramvajā, man bija tikai viens, jau bijušais brauciens. Ka tā var vispār, es ta sapratu ka pārdevējs tā pēc arī paprasa par čeku...
Labdien!
Vai pārbaudījāt e-talona atlikumu automātā, pārliecinoties, ka tajā patiešām nav braucienu?
Ja jā, lūgums atrakstīt [email protected] sīkākas detaļas par to, kad iegādājāties e-talonu.
Man ātri atbildēja no Narvesen sekojošo:
"
Labdien!
Informācijas no Rīgas Satiksme mājas lapas:
E-talonā ielādētās biļetes nesummējas, tāpēc, reģistrējot e-talonu, karšu lasītājs neuzrāda visu e-talonā pieejamo biļešu atlikumu. Piemēram, ja tiek reģistrēta 5 braucienu biļete, tad līdzās nopirktā 10 braucienu biļete neparādīsies. Tas ir, ja vispirms ielādēta 5 braucienu biļete, bet pēc tam 10 braucienu biļete, tad vispirms karšu lasītājs nolasīs iepriekš iegādāto 5 braucienu biļeti un uzrādīs tās atlikumu. Kad šī 5 braucienu biļete tiks iztērēta, karšu lasītājs sāks reģistrēt un parādīs 10 braucienu biļeti un tās atlikumu.
Ja Jūsu e-talonā tiešām nav šo šodien iegādāto 2 braucienu, tad, lūdzu, atsūtiet sava e-talona sērijas numuru, pirkuma izdarīšanas vietu un aptuveno laiku. Veiksim pārbaudi."
Es pārbaudīju un atbildēju:
"
Labdien!
Paldies par paskaidrojumu.
Es tiko pārbaudīju, un tiešam viss ir kārtībā, tagad parādās 2 stunda braucieni.
Tādus tehniskos sīkumus es nezināju.
Atvainojiet par manu sūdzību, un ka slikti padomāju par Jūsu darbinieku!
Ka man labāk tagad izdarīt, vai uzrakstīt atvainošanas par manu kļūdu,
vai (ja iespējams) vienkārši nodzēst sūdzību no portāla sūdzības.lv?"
Atvainošanas par manu kļūdu!
Atvainošanas par sliktu domāšanu pār Narvesen dārbinieku!
Sūdzība ir atrisināta pilnībā.
Komentāri (2)
E-talonā vispirms līdz 0 uzrādās iepriekš kopā pirktie braucieni...
Man arī nupat - pērkot 2 e-talonus un samaksājot, ielādējās tikai viens.