Lidl - Slikts serviss
Kārtējo reizi iepērkoties šajā veikalā ( šoreiz 11.02.2024. Plkst 9.00 ) strādāja tikai viena kase un rindā bija 12 pircēji. Gaidīšanas laiks ~ 15 min. Uz jautājumu kasierei, kāpēc strādā tikai viena kase, sekoja strupa atbilde, ka nav kas strādā un ja nav laika gaidīt ir citi veikali. Šāda situācija šajā veikalā ir regulāra parādība, kas neliecina par Lidl lojalitāti pret viņu klientiem, lai gan Lidl masu informācijas līdzekļos plaši sevi reklamē, kā vislojālāko zīmolu, kas pilnībā neatbilst reālajai situācijai.
Komentāri (2)
Labi ka precizējāt konkrētu vietu, jo ja jūs vēlējāties sacīt visu veikalu vietā, tad man būtu ko piebilst, jo es vienmēr apbrīnoju iepērkoties lidl Brīvības iela 254, cik operatīvi viņi atver kases, kad veidojas rindas. Jā dažreiz nākas arī ilgak pagaidīt, bet! Ir redzama šī lojalitāte pret klientiem, jo dažreiz pat ir atvertas 5 kases (ja ne vairak) un protams rinda šad tad var izveidoties vienalga, jo tur jau arī nestrādā visi lidl uzņēmuma darbinieki, lai varētu atļauties visus zāles un noliktavas darbiniekus izsaukt.
Kāds būtu jūsu ieteikums problēmas risināšanai? Sadalīt to vienīgo kasieri divās daļās un atvērt otru kasi? Šādi jautājumi jārisina tikai un virnigi pa taisno ar veikala vadību. Kasierim nekas no šī visa nav jādzird, jo viņam nav tādu privilēģiju ka risināt darbinieku trūkumu. Ja tas nabaga kasieris ies ko trūkt savām vadītājam, vinam bus automātiski jaraksta paskaidrojums par to,
par ko vins nav vainīgs. Jo vadītājs nekad neatzīs savu nekompetenci darbā , bet kāds vainīgais būs jāatrod.
Tikai un vienīgi pa taisno saukt vadītāju un turpat uz vietas pieprasīt risināt problemu. Viņi tur sēž savos apartamentos un kafiju dzer, kamēr viens vienīgs kasieris lien no ādas ārā, lai visiem izpatiktu.