www.sudzibas.lv Lidl Slikts serviss

Lidl - Slikts serviss

10/06/24. Iegāju veikalā, pēc dažiem produktiem.. Tas bija šausmas kas darījās. Strādā četras kases, lai iegādātos 3 produktus bija jānostāv diez gan labs brītiņš. Vai tiešām lietas labā nevar neko darīt? Kāpēc mums klientēm ir jācieša, resursu trūkuma dēļ? !

10.06.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (7)

ž žurcis 10.06.2024

Ja pirktu 23 produktus, tad arī būtu jāstāv rindā.
Pērkot tik maz, jāiet uz Latu vai top!

T Tautins 11.06.2024

Nav noteikts produktu skaita minimums, kurš ir pieļaujams LIDL vai citos veikalos. Kaut vai es ar savu vienu šķiņķa kruasānu tur kasē stāvētu.

N Neitrāla persona 11.06.2024

Smiekli nāk. Pastāsti, vēl, princesīt , par savām "ciešanām". Varbūt nākamā sūdzība būs par to, ka par tiem 3 produktiem arī nācās samaksāt, par velti neviens neko nedod?

ž žurcis 11.06.2024

Nevajag tad īpaši uzsvērt, ka krustnagliņa stāvējusi rindā ar nieka 3 produktiem :D

A AntiElvi 11.06.2024

Es nedomāju, ka tas ir resursu trūkuma dēļ... Tas ir skopuma un alkatības dēļ! Šiem indes veikaliem nav tāda finansiāla situācija, ka viņi nevarētu atļauties maksāt cilvēcīgas algas! Tas pats arī ir ar pārējiem lielveikaliem...

A AntiElvi 11.06.2024

Aprobežotais pamuļķis! 😂🤣😂

X Xxx001 11.06.2024

Kāpēc to jautājumu nevarēja uzdot tieši veikala vadītājam? 🤣

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes