www.sudzibas.lv Lidl Mārketinga upuris - līdzīgas preces iegāde akcijas dienā

Lidl - Mārketinga upuris - līdzīgas preces iegāde akcijas dienā

[!] nekļūstat par mārketinga upuriem Lidl akcijas elektriskajām precēm [!]

ja pērkot esi iegādājies līdzīgu preci, nevis kāroto akcijas preci, ziņojot par to, dažas stundas par faktu lidl klientu atbalstu daļu, kas potenciāli radusies lidl pārdevēja kļūdas, vai kāda cita pircēja nepareizi noliktas preces vai arī sevis pārskatīšanās pēc => lidl preci nemainīs, nenosegs cenu starpību vai jebkā citādi radīs kompromisu.

Arguments no lidl klientu atbalstu daļas =>

[1] uzņēmumā ir izstrādātas vadlīnijas, kur elektro preces lidl netiek mainītas
[2] pie kases katram pašam esot jāpārbauda Cenas, cik prece maksā
[3] neesot pamata veikt jebkādas darbības, lai iepriecinātu klientu.

02.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Komentāri (5)

I Ivars Priede 03.04.2024

Muļķības. Man arī šādi mēğinājuši atšūt uzstājīgāk pajauta un palasi mazliet par preču atgriešanu. Tev ir tiesības! Tikai Tevi mēğina piemānīt!

R Rudis 03.04.2024

Diemžēl mēģināju sarakste ilgāk par mēnesi, bet atbilde viena - uzņēmuma ir izstrādātas vadlīnijas, kuram stingri pieturas, taču man nepieņemami, ka situācija netiek izvētēta pēc gadījumu būtības.

R Rudis 03.04.2024

Sadaļa uz ko LIDL atsaucas pie Elektropreču atgriešanas (manā gadījumā baterijas), kopija zemāk:

Nepārtikas preču atgriešana
Kvalitatīvu nepārtikas preci var apmainīt vai atgriezt Lidl veikalā 30 dienu laikā no pirkuma datuma. Kvalitatīvas nepārtikas preces atgriešana ir iespējama tikai tad, ja produkts nav izmantots un, ja tas tiek uzrādīts ar dokumentu, kas apliecina preces iegādi. Atgriezt var tikai preces, kuras ir iegādātas SIA “Lidl Latvija” veikalos.

Šīs preces pieņemam atpakaļ tikai, ja tām ir ražotāja defekti:
Elektropreces ar akumulatoru;
Elektropreces ar maināmām baterijām, akumulatoriem, blokiem;
Elektropreces ar vadiem;
Spuldzītes.

S sannas 07.04.2024

Neviens veikals nav atbildīgs par to, ka kāds pircējs ir neadekvāts un izmētā preces kur pagadās. Katram tādam pircējam uzraugu klāt nepieliks.
Lidl, tāpat kā citi lielveikali ir pašapkalpošanās veikals, kur pircējs pats paņem preci un nopērk. Tātad tā nav veikala vaina, ka neredzat ko jūs ņemat. Kases monitorā visas cenas ir redzamas. Vai tiešām grūti koncentrēt uzmanību uz tām pārdesmit sekundēm, lai pārliecinātos par cenu atbilstību.

R Rudis 15.04.2024

Ieteiktu pirkumam uz 100€, turēt uzmanību visu preču skenēšanas laikā, kur papildus garai rindai, kas veidojas aiz Jums - garantēju, ka diez vai sanāks izsekot līdzi tam ko vēlies nokontrolēt.

Un neviens nav pilnīgi nav garantējis, ka tas gadījies kāda pircēja dēļ, tik par labi paša LIDL preču izvietietotāja iemesla dēļ, jo cik tur vajag sajaukt līdzīgas preces akcijas dienā.

(Info) nākamajā reizē tāpat sekoju līdz, bet brīdi, kad pārdevējs 2 preču vietā iesita 3, nebūt nebija viegli pamanīt, tikai mājās pie čekā caurskates.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes