Adrese: |
Ziemeļu iela 10 Rīga, Mārupes nov. Latvia - LV-1000 (Lidosta Rīga) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27008001 |
Darba laiks: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 16:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Latvijas Pasts - Sūdzības un atsauksmes
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Loti slikta un rupja attieksem, nevelas klientus apkalpot un loti rupji atbild. Jo atnakot veikt sutijumu uz uk darbinieks atbild kad vinam nav laika jo ir 19: 50 un redz jaskaita kase. Pati stradaju ar klientu apkalposanu un ja darba laiks ir noradits lidz 20: 00 tad ari ir jasez lidz pedejais klients ir veicis sutijumu. Loti nekompitenti darbinieki un ta nav pirma reize.
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Atnākusi sīkpaka 57. Pasta nodaļā vēl 16.05.2021. Vēl joprojām nav pieņemta, kaut kur maisā mētājās pasta nodaļā. Cik ilgi vēl gaidīt? Tāda bardaka vēl nav bijis. Šis ir svarīgs sūtījuma, no kā atkarīgs mans rokdarbu bizness, es nevaru tik ilgi gaidīt. Agrāk bija daudz ātrāk, tagad jāgaida mēnešiem, pat ja atrodas maisā pasta nodaļā.
Latvijas Pasts - Vienaldzība vai bezkaunība?
Īsumā. Izsūtu apsveikumu mātes dienā savai 88 gadus vecajai un slimajai vīramātei, lai viņu iepriecinātu. Pāris dienas pēc mātes dienas saņemu manis sūtīto apsveikumu atpakaļ (sk. Pielikumā aploksni) , adrese pārsvītrota, 1 uzlīme, ka adresāts nav zināms. 2. Uzlīme, ka vēstule nav piegādājama adresātam, jo to nav iespējams nekam pārsūtīt. Rakstu pastam, kas noticis ar manu vīramāti, ielu, māju, pilsētu un valsti uz kurieni sūtīju apsveikumu? Pienāk atbilde no mistiska Latvijas pasta un nevis no...
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Bez 3 stundu gaidīšanas darba laikā elementāru sūtījumu saņemt nav iespējams! Tas ir normāli? Kāpēc šāda situācija nav novērta jau mēnešiem. Kāpēc nevar elementāri palielināt darbinieku skaitu vai izdomāt kā ātrāk būtu iespējams saņemt sūtījumu?
Latvijas Pasts - Ierakstīta sūtījuma ilgstoša nepiegādāsāna
Kad beidzot tiks atdots ierakstīts sūtījums, kurš ir ienācis 1. Maijā? Man vienmēr pasts ir skaidrojis, ka šie sūtījumi ir jāatdod momentā! Tagad 2 nedēļas apkārt, nekas nenotiek, tukša pļāpāšana, daudz paciņu esot, 8. Maijs pasta diena, kad paciņas izsniegšot un tik uz priekšu! Nauda pašiem maciņā nāk, bet pakas neizsniedz! Grābj tik... Pasta pienākums ir savlaicīgi atdot pakas, nekā! Maksāju naudu par paātrinātu piegādi - nekā! Aizklopē pastus ciet, atstāj dažus, šefi saņem milzīgas alga...
Latvijas Pasts - Nespēja apstrādāt sūtījumus
Sūtījums jau 7 dienas stāv pasta nodaļā maisā un netiek apstrādāts. Darbiniece klaji melo, ka pie viņiem neesot, lai gan info centrā man izstāstīja, ka 57, nodaļa esot kārtīga bēdu Ieleja, nav kur sūtījumus likt, tāpēc maisi stāv nedēļām neatvērti, pēc sūtījuma detaļām sūtījums ir maisā pasta nodaļā 57 tomēr šī darbiniece pamanās atbildēt, ka nezinot kur ir mans sūtījums. Maisi redzami mētājās nedēļām neattaisīti. Šāds serviss nedrīkst pastāvēt. Ir jāpieņem papildus darbinieki, jāatver...
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Slikts serviss. 26.04 paņemu numur un gaidīju Rinda 1.5 stundu. 18.45 pasta darbinieki aizvēra žalūzijas un turpināja apkalpot līdz 19.00 pasta darba laiks ir beigusies, neviens darbinieks nebrīdināja cilvēkus ka pasts ir slēgts un tālāk neviens cilvēks netiks apkalpots, vienkārši aizvēra durvis un ieslēdza gaismu. Man nav ne jausma ka pasts strādā vai apkalpo ārpus laika vai nē, kāpēc nevar pabirdināt cilvēkus ka tālāk nekas netiks apkalpots, pasta darbinieki redzēja ka ara stāv vel daudz cilvēku.
Latvijas Pasts - Nesaņemu sūtījumus no Aliexpress, iestrēgst Latvijā
Atkal jau jāsūdzas par Latvijas pasta lēno darbību, vai bezdarbību? Sūtījumi no aliexpress. Kamēr Ķīna, sūtījums raiti transportējas Latvijas virzienā, bet tikko paciņa ir Latvijā, tā štopers - visa loģistika apstājas. Kas ar mūsu Latvijas pastu notiek? Kāpēc nevaru saņemt sūtījumus? Vai tā ir apzināta rīcība - sagaidīt līdz 1 jūlijam, lai par saņemto paciņu jau papildus nodokļus iekasēt? Šeit ir sūtījuma trek nr. , kurus gaidu ar nepacietību, tieši šī iemesla dēļ, ka gribu tos sagaidīt līdz...
Latvijas Pasts - Serviss
Pasts vairāk nestrādā sestdienās, līdz ar ko gandrīz nav iespējams izņemt sūtījums. Piemēram, izņemot aplikācijā kārtas numuriņu, tika radīts ka ir jāgaida 8 minūtes (un 8 cilvēki) , nevis 1 ka tika radīts sākotnēji aplikācijā, un realitātē pagāja pāri 30 minūtēm. Vakaros pie 5-6 vakara gaidīšanas ilgums ir pāri stundai. Cilvēkam kurš strāda vispār nav iespēju izņemt savu pasūtījumu adekvātā laikā.
Latvijas Pasts - Krāpšana, slikts serviss
1. Pazūd sūtījumi. Regulāri. Ja neatnāk no Anglijas 2 pakas no 3, to var droši apgalvot, ka zog. 2. Neatnes ierakstītās vēstules uz adresi, bet uzreiz atzīme, kas nav bijis mājās, lai nopelnīt 5 eiro par izsaukšanu. Jau otrā reize divu nedēļu laikā. Savā laikā pastniekam pensiju naudas uzticēja, tagad nevar uzticēt pat vēstuli! Un nevienam nav nekādas darīšanas, jo tā ir valsts iestāde! Valstij nospļauties uz cilvēkiem! Un vienalga par reputāciju, jo monopolists.
Latvijas Pasts - Rupja attieksme pret klientiem
Es atnācu uz pastu, lai paņemtu sūtījumu, bet, kamēr es stāvēju Rindā, mans telefons ar sūtījuma numuru tika izlādēts. Kad pienāca mana kārta, es iegāju iekšā un paskaidroju darbiniekam situāciju, uz kuru es saņēmu rupju atbildi, nevis pieklājīgi paskaidroju, kāpēc bez sūtījuma numura viņi to nevarēja atrast pēc vārdā.
Latvijas Pasts - Krāpšana, slikts serviss
1. Pazūd sūtījumi. Regulāri. Ja neatnāk no Anglijas 2 pakas no 3, to var droši apgalvot, ka zog. 2. Neatnes ierakstītās vēstules uz adresi, bet uzreiz atzīme, kas nav bijis mājās, lai nopelnīt 5 eiro par izsaukšanu. Jau otrā reize divu nedēļu laikā.
Latvijas Pasts - Slikts serviss un neprofesionalitāte
Ļoti slikta attieksme no sievietes, kura izsniedz sūtījumu pakus. Viņa bija ļoti agresīva bez iemesla, un nespēja mierīgi paskaidrot, kas vajag, bet uzreiz sāka bļaut uz mani, kad es mierīgi pajautāju viņai, vai ir sūtījums uz mana vārda. Viņa ļoti agresīvi atbildēja: "ej un atrodi pats". Kāpēc viņa nevarēja vienkārši pateikt, ka ir nepieciešams iepakojuma numurs? Es varēju paradīt to uzreiz. Ļoti rupji un neprofesionāli.
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Es saprotu ka sievietes iekšā nemaz neredz rindu ārā. Bet nu sēžot trijatā, strādā tikai viena! Vai nu visas pusdieno, vai kā. Bet ir tukši logi bez klientiem, un viens cilvēks pa 10min... Viņiem jau maksā par to nevis man, ka 3 cilvēkus jāgaida 30 min! Mans grafiks neatļauj gaidīt tos sliņķus!
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Labdien. Tā ka pacietībās mērs pārsniedza robežu gribu noskaidrot, kāpēc Latvijas pasts tur darba cilvēkus, kuri pārkāpj visas robežas. Te ir runa par veru Gerasimovu, šodien aizvedu savu vecmāmiņu uz pastu lai saņemtu naudiņu, tā ka cilvēks ir gados un nespēj īsziņās izlasīt vai ir ienākusi nauda viņa palūdza to izdarīt pasta darbiniekam, bet saruna iesaistījās vadītāja un nenormāla balsi, aizvainojot visādiem vārdiem nolika cilvēku. Nav pirmā reize kad tā notiek, citus nosauc par vecam...
Latvijas Pasts - Slikts serviss
Saņēmu aicinājumu izņemt pasūtījumu pirms mēneša. Zināju, ka nevarēšu izņemt tuvākajā laikā šo pasūtīju, tāpēc pārbaudīju Lp mājaslapā, cik ilgi mans sūtījums var uzglabāties pasta nodaļā (marta sākumā vēl bija norādīts, ka 60 dienas!) . Šodien aizgāju izņemt pasūtījumu, bet man norādīja, ka termiņš ir pārsniegts un tas tika nosūtīts atpakaļ vakar (sanāk 30 dienas) . Kad norādīju darbiniecei par to, ka Lp mājaslapā ir norādīta cita informācija, man atbildēja: "nu, jūs domājāt, bet ir 30 dienas!...
Latvijas Pasts - Sliktas serviss
Ļoti ilgi ir jāgaida sūtījums! Dienā, kad būtu jāatnāk sūtījumam saņēmu īsziņu, ka kurjers piegādās to. Ne laiks ne tel. Nr. Nebija norādīts... Cikos būs, nav zināms, gaidi, cik gribi. Tad šajā vakarā zvana kurjers un Saka, ka otra sūtījuma daļa atnāks rīt un cits kurjers atvedīs nākamajā dienā! Un tad nākamajā dienā nekā! Ne īsziņas, neko... Piezvanot uz galveno centru saņēmu info, ka kurjers nav atstājis nekādu info par sarunu ar mani utt. Jā nebūtu piezvanījusi, tad vēl nedēļu gaidītu sūtījumu! Šausmīgs serviss!
Latvijas Pasts - Sūtījuma nozaudēšana
Agrāk sūtot pasūtījumus no ārzemēm šķita, ka paciņas tiek nozaudētas jau ārpus Latvijas. Gribējās domāt, ka Latvijā sistēma ir kaut cik godīga attiecībā pret sūtījumiem. Nesen sāku izmantot Latvijas pasts mobilo aplikāciju, kurā var izsekot savus sūtījumus. Sapriecājos, ka beidzot varēšu sekot līdzi saviem sūtījumiem, un uzreiz pamanīt, ja kāds, kaut kur ir noklīdis. Kā izrādās lielākā daļa sūtījumu tiek nozaudēti {varbūt nozagti} tepat Latvijā, šķirošanas centrā. Nogaidot vairāk nekā mēnesi...
Latvijas Pasts - Ļoti slikts serviss
Man ir instalēta aplikācija pasts. Agrāk ziņa, ka pienācis sūtījums. Tūliņ aplikācijā pierakstos uz saņemšanu. Rāda kārtas ner.005 un, ka esot 7 man priekšā. Lecu mašīnā. Aizbraucu - tur uz ielas vismaz cilvēku 20! Ieeju zālē, pieeju pie 4. Lodziņ un jautāju, vai 005 numuram nav Rinda pagājusi. Atbilde: stāviet un gaidiet savu rindu. Saku, ka esmu aplikācijā pierakstījusies un ziņoja, ka tobda tuvu. Atbilde: stāviet un gaidiet! A tur uz ielas pūlis un vēl putina sniegs. Braucu mājās. Pārbraucu...
Latvijas Pasts - Muitas nodokļi
Https://youtu.Be/uim_gyif9oo - попробуйте получить! Посылка месяц пролежала на таможне. Почему оператор, когда регистрирует посылку, не вводит код для растоможки, для платёжного терминала на почте? ! Ведь вся информация у него есть! Я получатель! Я должен: предъявить документы, заплатить, и получить! Вы меня конечно - извините, но я пенсионер, и не готов платить каким - то "брокерам" за придуманную услугу! И не обязан ходить на компьютерные курсы. Тем-более, что у пожилых людей и интернета нету. Если будут нужны ещё какие-то подробности: [slēpt]@inbox.lv