Bolt - Maksājuma veids
02.09.20. Tika veikts brauciens no punkta A uz punktu B (plkst. ~16: 10) . Apmaksa 2.6€ bija skaidrā naudā, ko arī atzīmēju Bolt aplikācijā, tikai diez kāpēc Bolts pieprasa veikt maksājumu ar karti (iespējams sistēmā notika kļūda) . Sazinājos ar Bolt servisu, kur izskaidroju situāciju. No Bolt atbildēja, ka sazināsies ar manu vadītāju Ellu par apmaksas veidu. Te nu bija: “es it kā pēc brauciena tiku pabrīdināta par maksājuma veidu utt, un nekādu skaidro naudu neesmu devusi”. Lieliski gan! Super vadītāja, ko lai Saka. Te jau runa vairs pat nav par nieka 3€, bet servisu un cilvēcību kā tādu.
Diez viņa katru klientu pēc brauciena brīdina par apmaksas veidu? Nebūtu es ierunājusies un stiepusi roku ar skaidru naudu, nebūtu šāda argumenta, ka “tiku par kaut ko brīdināta”.
Pievienot komentāru