Bolt - Šoferis atzvana, un kad uzzina maršrutu atsakās braukt
Tika izsaukts šoferis Jelgavā. Šoferis ir pieņēmis pasūtījumu, un pēc tam atzvana, prasa uz kurieni ir jābrauc un Saka, ja viņam nav izdevīgi braukt, un atsakās. Uz to brīdi jau bija paaugstināts maršruts! Šoferis pateica, ka par šo naudu viņš negrib braukt! Ļoti slikta apkalpošana, jo šoferi izvēlas tikai sev izdevīgākos piedāvājumus, nevis Pilda savu darbu!
Komentāri (17)
Katram darbam ir jābūt attiecīgi atalgotam, biju pabraucis legāli ar bolt, var braukt kamēr nevajag taisīt mašīnu tad viss aiziet, vēl nodokļi licences grāmatvedība, tfu. Nekādā gadījumā šeit neattaisnoju šoferi . Tā nav nauda par ko strādāt.
Nez kāds iemesls Jelgavā izmantot Boltu? Jebkurš cits taxi sniedzējs ir ar adekvātām Jelgavas cenām, Bolts Latvijā izņemot Rīgu nekad nebūs lētākais.
Jelgavā brauciens ar taksi nav lēts. Jo viņu vnk nav un visi kad vajag ir aizņemti.
Boltu sauc tāpēc, ka reizēm pieejams. Diemžēl, Jelgavā ir vajadzīga atsevišķa licence un nav daudz auto, kuriem tā ir. Dēļ 5 klientiem dienā neatmaksājās pirkt licenci un strādāt Jelgavā. Gan jau, ka ir šoferi, kas brauc arī bez licences pakaļ klientam Jelgavā, bet tikai tad, ja vispār ir vērts braukt pakaļ klientam.
Nu beidziet. Sorry. Ir un vienmēr pieejami, protams pīķa stundās būs jāuzgaida, bet viss taxi līmenis ir ok.
Vajadzētu aizliegt atpalikušajiem saukt taksi un rakstīt sūdzības!
Šitas ir kaut kas no sērijas: Prostitūta atteicās mani apkalpot kā klientu, jo viņai tas neesot izdevīgi! Suteneri, tiec galā ar savu ieleni!
! Bolt nav darba devējs un šoferim tas ir brīvs bizness! Ja nav izdevīgi, tad bizness nenotiek!
Nav gan! Boltam taxistiem ir saistības, kuras ar šādu pasūtijumu atteikšanu var beigties ar Bolt pakalpojumu siegšanas iespēju anulēšanu :), tas nav ja Tu brauc/izmato taxi pa vienkāršo...
Šoferim ir tiesības nevest klientu, ja nevēlās.
Ak47, ko tu tur muldi!
Varbūt sāksim ar to, ka ir jābūt pilnīgam deģenerātam, lai no jelgavas sauktu taksi, lai veiktu braucienu pa 2 eur vai pat pa 10 eur!
Ir secināms, ka Bolt neciena savus ienākumu pelnītājus, jo vispār šādu situāciju pieļauj!
Bolt ļauj šoferim izvēlēties apkalpojamo radiusu, diemžēl, tas nozīmē arī to, ka Rīgā, ar 3 km radiusu Vecmīlgrāvī var saņemt pasūtījumu no Bolderājas. Līdzīgi arī citur, kur upe pa vidu.
Šoferis, iespējams, arī 50 km brauks pakaļ klientam, ja klienta paredzētais brauciens nav par 2 eur.
Sūdzības būtība ir tikai klienta iedoma par to, ka šoferim ir pienākums kaut kur braukt. Nu nav, nav tas šofera pienākums!
Es atstāju ķīlā savu pasi.
Man atstāja numuru. Es zvanu uz to numuru bet man neceļ...
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Man bija tieši tas pats. Piezvanīja un pateica, ka nevedīs un viss. Gan jau tas pats šoferis. I jēga, gribēšu vedīšu, negribēšu nevedīšu, tad moš lai norāda kur tad neved, lai nav lieki jātērē laiks ar BOlt, bet uzreiz meklēt citur kā nokļūt no punkta A uz B.
Klienti ir riebīgi , atbalsts no bolt nekāds ... kamēr ir econom tarifi , tas nav darbs. Neiesaku izniekot dzīvi strādāot taksī...
Protams ka atteiks, taxī vadītājs pelna algu.Un tādus muļķīśus ,kā Tu pa 2.50€ neviens nevedīs
Īsti nesaprotu, par ko visi te komentāros atbalsta Bolt. Atalgojuma problēma jārisina šoferiem ar uzņēmumu, no tā nav jācieš klientam, kuram aplikācija balstoties uz norādīto galapunktu, norāda cenu un pieejamos šoferus.